  • Data: 2010-08-08 18:39:53
    Temat: Re: Dostep do sieci poprzez kablówkę
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik slawek7 napisał:

    > bo monter
    > z biura obsługujący moją ulice ma wolne. ciekawy jestem co powie jutro
    > i ile bede sie uzerał z nim ze jednak moja obecnosc do szczecia nie
    > jest mu potrzeba. Zobaczymy.

    Zainteresuj się ofertą innego dostawcy. Serio. Wiem, że kablówka jest
    zwykle jedna ale są inne metody. Jeżeli faktycznie jest tak, jak
    piszesz, to firma jest wyjatkowo do d.. Nawet TP pozwala na ustalenie
    dogodnego terminu wizyty. Jeżeli urlop montera rozkłada instalacje, to
    ręce opadają. Co będzie jak już zaczniesz płacić a pojawi się uszkodzenie?

    > A wie z Was ktoś jaki do takich modemów musi byc rozdzielacz? tak aby
    > z jednego kabla dac sygnał na modem i TV?

    Widziałem wersję z rozdzielaczem w domu na TV i modem. Jeżeli podłączysz
    kabel bezpośrednio do modemu (bez rozdzielacza), to internet powinien
    chodzić bez łaski. Rozdzielacz wymaga sprawdzenia, ewentualnie
    podniesienia poziomu sygnału - tak aby nie brakowało poziomu do czystego
    odbioru TV. O ile pamiętam, to internet chodzi znacznie poniżej
    analogowych sygnałów RTV, także nie zaśmieca odbioru TV, czy radiowego.
    Nie wypowiem się na temat zawartości skrzynki, bo jej w środku nie
    widziałem. Przynajmniej tej w epoce z internetem. Przed internetem, to
    nawet przy tym pracowałem.
    Maciek