  • 1. Data: 2014-03-28 17:12:54
    Temat: Dostęp do bazy części VW/Audi
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    czy jest tu ktoś kto mógłby sprawdzić gdzie dokładnie występuje część o numerze:
    059145873BB będzie to najprawdopodobniej coś w rodzaju 3 litrowego Touarega
    ~240KM w dieslu z roku 2013/2014 w starszych 3.0TDI 240KM występuje numer
    059145873F Byłbym wdzięczny za podanie marki, modelu i numeru silnika lub
    chociaż podpowiedzi gdzie mogę sam to znaleźć. ETKA online niestety nic nie
    wypluwa...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2014-03-30 11:36:31
    Temat: Re: Dostęp do bazy części VW/Audi
    Od: "danio" <d...@w...pl>

    Wg Etki to jest turbosprężarka :)

  • 3. Data: 2014-03-30 12:32:58
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "danio" <d...@w...pl> wrote in message
    > Wg Etki to jest turbosprężarka :)

    ja wiem co to jest ale w ETCE online nie znalazłem numeru 059145873BB więc nie
    wiem z jakiego to auta i silnika, jeśli masz dostęp do najnowszej ETKI to może
    mógłbyś mi pomóc i to sprawdzić?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2014-04-05 15:33:29
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "X-Man" <k...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > modelu i numeru silnika lub chociaż podpowiedzi gdzie mogę sam to
    > znaleźć. ETKA online niestety nic nie wypluwa...

    nikt? intercars i przedstawiciel Garretta w PL się poddali...

    Pzdr
    Piotrek