  • 1. Data: 2014-03-27 19:38:05
    Temat: "Pozdrowienia" dla SD2023A
    Od: Grześ <b...@b...com>

    Dzisiaj po 18-tej na wyjeździe z Katowic na Sosnowiec ... burak ma chyba
    kompleks wyprzedzania go, ale nie zauważa też, że po wyjeździe z tunelu
    można przyspieszyć o 30 kmh, szczególnie jak się lewym jedzie.

    A potem chamsko kilka razy drogę zajeżdża temu, co go z prawej
    wyprzedził - za tunelem są 3 pasy.

    Szkoda filmu na YT wkładać, prymityw jakiś, lepiej na tego Priusa uważać
    i z daleka omijać.

    Pzdrw.
    Grzegorz

  • 2. Data: 2014-03-27 22:12:39
    Temat: Re: "Pozdrowienia" dla SD2023A
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    > można przyspieszyć o 30 kmh, szczególnie jak się lewym jedzie.
    >
    > A potem chamsko kilka razy drogę zajeżdża temu, co go z prawej

    http://www.piraci-drogowi.pl/index.php?strona=entrie
    tu sie mozesz wyzyc

  • 3. Data: 2014-03-28 08:08:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Mar 2014 22:12:39 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > http://www.piraci-drogowi.pl/index.php?strona=entrie

    Nie znalem, przyda sie.

    Jezdze droga, ktora do Krakowa do pracy dojezdza Slask. Malo ktore auto z
    rejestracja na "S" jedzie normalnie. I nie chodzi o predkosc, tylko o
    durnote i brak wyobrazni - wyprzedzanie na trzeciego, na podwojnej ciaglej,
    przed szczytem wzniesienia, we mgle itp. - to jest na porzadku dziennym.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2014-03-28 12:34:53
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Lewopasowca zawsze na psy zapodac.
    > konsekwentnie kazdego!
    > kamerek coraz wiecej wiec po czasie ta plaga winna zaczac zanikac.
    > tylko czy taki filmik jest wystarczajacym dowodem do mandatu?

    sam film nie, ale z zeznaniami autora juz tak
    tylko kwestia czy policmajstrom bedzie sie chcialo dzialac w tym temacie...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2014-03-28 13:04:57
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-28 08:08, Maciek pisze:

> [...]
    > rejestracja na "S" jedzie normalnie. I nie chodzi o predkosc, tylko o
    > durnote i brak wyobrazni - wyprzedzanie na trzeciego

    Jak nie wyprzedzają na czwartego z prawej, to jeszcze spoko :D

  • 6. Data: 2014-03-28 13:17:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2014 12:34, tck pisze:

    > sam film nie, ale z zeznaniami autora juz tak
    > tylko kwestia czy policmajstrom bedzie sie chcialo dzialac w tym temacie...

    Jeśli świadkowi będzie się chciało zeznać to jasne.

    Właśnie dostałem pisemko z opcją zostania oskarżycielem posiłkowym w
    sprawie przeciwko piratowi, któremu tak się strasznie śpieszyło, że parę
    sekund po ruszeniu spod świateł zaczął oślepiać długimi tak, że nic nie
    widziałem i musiałem się zatrzymać.

  • 7. Data: 2014-03-28 13:20:35
    Od: "abn140" <a...@g...com>

  • 8. Data: 2014-03-28 15:43:59
    Od: tá´Ź

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > sprawie przeciwko piratowi, któremu tak się strasznie śpieszyło, że parę
    > sekund po ruszeniu spod świateł zaczął oślepiać długimi tak, że nic nie

    ROTFL

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2014-03-28 17:33:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl>

    > Nie znalem, przyda sie.

    Typowa strona reklamowa

  • 10. Data: 2014-03-28 18:20:45
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 28 Mar 2014 08:08:12 +0100, Maciek napisał(a):

> [...]
    > przed szczytem wzniesienia, we mgle itp. - to jest na porzadku dziennym.

    Jeszcze zrób ranking literek po "S"
    Stawiam że czołówka to SD, SO i SBE, bez uprzedzeń :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]