  • 1. Data: 2014-03-27 19:31:42
    Temat: Bronisław zmienia markę
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    ...i emblemat z błękitno-białym wentylatorem zamienia na 4 okręgi.
    Sądząc po stylu jazdy kierowców BOR (2:12 w pierwszym reportażu), ze
    względu na nudności.

    [1]
    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/policja-kupi
    la-bmw-od-kancelarii-prezydenta-aby-lapac-piratow-dr
    ogowych,407173.html
    [2]
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/bor-bogatsz
    e-o-27-limuzyn,160249.html

    --
    pzdr

  • 2. Data: 2014-03-27 20:21:11
    Temat: Re: Bronisław zmienia markę
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

> [...]
    >
    > [1]
    > http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/policja-kupi
    la-bmw-od-kancelarii-prezydenta-aby-lapac-piratow-dr

    W koncu nie swoje wydaje, nie ?:)
    I pomyslec, ze ministrowie chyba w Holandii czy Szwecji jezdza do pracy na
    rowerach, a polskie MSZ sprowadza konsulowi do Brazylii najnowsza Bmw 5 bo
    tam nie produkuja :)

  • 3. Data: 2014-03-27 20:48:21
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 27 marca 2014 20:21:11 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > rowerach, a polskie MSZ sprowadza konsulowi do Brazylii najnowsza Bmw 5 bo

    W Polsce jest inny model rozpierdalania kasy niż na Ukrainie. Tam dygnitarze kradli a
    potem kupowali za ukradzione jak za swoje. Ma to wadę bo co jakiś czas zwykli ludzie
    się wkurwiają i zabierają to co ukradzione i stało się prywatne. Polski model jest
    korzystniejszy dla góry. Góra nie kradnie a może korzystać jak by to jej prywatne
    było. A to że może zabraknąć na jakiś przeszczep serca. A chuj w dupę temu co serca
    potrzebuje. Mógł nie chorować.

  • 4. Data: 2014-03-27 21:26:46
    Od: twardziejszy <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 27.03.2014 20:21, Czesław Wiśniak pisze:
    > W koncu nie swoje wydaje, nie ?:)
    > I pomyslec, ze ministrowie chyba w Holandii czy Szwecji jezdza do pracy
    > na rowerach, a polskie MSZ sprowadza konsulowi do Brazylii najnowsza Bmw
    > 5 bo tam nie produkuja :)

    Nie chodzi mi tyle o rozrzutność, co raczej o wybór marki. Stara flota
    wszak z 2001 czy z 2002, należała się już wymiana.

    --
    pzdr

  • 5. Data: 2014-03-27 21:50:23
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie chodzi mi tyle o rozrzutność, co raczej o wybór marki. Stara flota
    > wszak z 2001 czy z 2002, należała się już wymiana.

    A ok, marka tez moze byc :)

  • 6. Data: 2014-03-28 00:23:36
    Od: and_24 <a...@o...pl>

    W dniu 27.03.2014 21:50, Czesław Wiśniak pisze:

    > A ok, marka tez moze byc :)
    Super, ale ta wiadomość pochodzi z 2011 (wtedy kupiono audi) to o czym
    ta dyskusja.

    And

  • 7. Data: 2014-03-28 07:35:00
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Super, ale ta wiadomość pochodzi z 2011 (wtedy kupiono audi) to o czym ta
    > dyskusja.

    Moze teraz zostalo zrealizowane zamowienie ?:)