  • Data: 2011-01-05 12:46:16
    Temat: Re: Dostane rachunek w formie papierowej?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po jakimś czasie otrzymałem "OSTATECZNE WEZWANIE DO ZAPŁATY". :)))
    > Na wezwaniu do zapłaty nie było żadnej informacji nt. dokumentu sprzedaży
    > (numer, data wystawienia).

    Szkoda, ze jeszcze BIK-iem nie grozili :)

    > Za wydrukowanie faktury w salonie zażyczyli sobie 18zł. :D
    > Myślę sobie: bezczelność.

    Zwlaszcza jesli wisi sie im jakies pitaki...

    > Zadzwoniłem do BOKu i zarządałem przysłania faktury (nieodpłatnego!).
    > O dziwo, fakturę otrzymałem.

    To pierwsza rzecz, ktora mnie nie dziwi, o ironio... :)
    Mam nauczke - przed rozwiazaniem umowy / przeniesieniem nr nalezy:
    1. wylaczyc "elektroniczna fakture"
    2. nie wychodzic poza abonament
    3. dla dodatkowej pewnosci przeniesc nr na karte a potem dopiero do innego
    operatora
    ;)

    > Swoją drogą, czy takie praktyki są prawnie dozwolone i czy należałoby
    > zgłosić to
    > do UOKiK, Komisji Nadzoru Finansowego, lub gdzie indziej.
    > Jeśli nie tam, to gdzie?

    Zadzwonie do plusa, ew. przejde sie do salonu
    i zobacze co powiedza :)