  • Data: 2011-01-04 23:17:39
    Temat: Re: Dostane rachunek w formie papierowej?
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ig09h3$73k$1@inews.gazeta.pl...
    >1 stycznia moj plusowy nr zostal przeniesiony do Playa.
    > W Plusie mialem wlaczona elektroniczna fakture -
    > - niestety teraz nie moge juz wejsc na eBok Plusa
    > i sprawdzic ile im wisze.
    >
    > Dostane rachunek za grudzien w formie faktury papierowej
    > mimo, ze mam wlaczona plusowa e-fakture?

    Ja w Orange nie dostałem ostatniej faktury po przeniesieniu do Play-a.
    Zalogować do Orange Online się nie mogłem a w salonie za duplikat chcieli
    jakąś kasę. Należność ściągneli przez Polecenie Zapłaty a papieru nie
    dostałem. Nie chciało mi się z nimi walczyć więc odpuściłem temat.
    Dzwonienie do BOK-u nic nie dało - ja swoje a oni swoje. Dobrze że po 8
    latach udało mi się zakończyć współpracę z PTK Centertel.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski