  • Data: 2014-06-26 12:00:32
    Temat: Re: Dostałem stówę i 4 punkty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > do wróżki mieli pójść, zeby się dowiedzieć, ze chwilę później będzie
    > kretyn jechał?

    Jeżeli nie maja odpowiedniego doswiadczenia zyciowego, ktore
    podpowiedziałoby im to co kazdy zdroworozsadkowy człowiek wie, czyli ze
    tracąc czas na pierdoły jednocześnie nie zajmują się sprawami które
    naprawde wpływają na bezpiecznestwo na drodze to TAK - powinni udać się do
    wróżki! Uznałbym taką wizytę za przejaw zdrowej kreatywności.
    Oczywiscie wolałbym zeby takie oczywistosci, jeżeli trzeba, podpowiedzieli
    im przełozęni, ale skoro sie nie da to wróżka też będzie ok!