  • Data: 2014-06-26 13:41:09
    Temat: Re: Dostałem stówę i 4 punkty
    Od: Jacek <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałem stówę mandatu i 4 punkty za niewielkie przekroczenie w obszarze
    > zabudowanym. Kiedy stałem i czekałem aż dwóch panów władzów w radiowozie
    > wypisze mandat, przejechało 2 takich co z 500 zł powinni dostać. Jak
    > ruszyłem w dalszą drogę to zobaczyłem autentycznego pirata w Mercedesie
    > AMG na warszawskich numerach. Przekraczał prędkość, wyprzedzał na
    > podwójnej ciągłej i w zakręcie...
    >
    > Nie mam nic przeciwko ściganiu wykroczeń, ale czemu nie zaczną właśnie
    > od tych "wybitnych"?
    Widzisz, oni są opłacani za godziny. Do tego dochodzi presja "statystyk"
    czy też "wykonu mandatów". Logiczne jest, że chłopaki robią tak, żeby
    się nie narobić a swoje uzyskać.
    Dlatego na przykład nie spotkałem się, żeby łapali rowerzystów bez
    świateł, albo takich rajdowców, o jakich piszesz. Łatwiej jest się
    przyczaić z suszarką i czekać aż coś wpadnie.
    Ja też w pracy wolałbym mieć płacone za metry i malować linie, niż np.
    kopać rowy.
    Przez to drażni mnie całe to gadanie o "bezpieczeństwie"
    Jacek