  • Data: 2010-02-11 09:22:35
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' pisze:

    > ^^^^^

    > Nie.

    > "Obszar skrzyżowania - obszar obejmujący cześć wspólną dróg danego
    > skrzyżowania, ograniczony wyznaczonymi lub domniemanymi liniami zatrzymania
    > lub ich przedłużeniami (rys. 2.1.1)."
    >
    > <http://sipdata-abc.lex.pl/dane/dzienniki/03/d03l81/
    zal3_2.pdf>

    Należałoby jeszcze wykazać, że definicja podana w załączniku do "rozporządzenia
    w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych [..]",
    i stworzona na potrzeby owegoś załącznika, rozciąga się na inne obszary kodeksu
    drogowego. Bo moim zdaniem jeśli w samym kodeksie nie ma wyraźnie wskazanej
    delegacji, to nie :) W przeciwnym razie, definiując w załącznikach co mu się
    żywnie podoba, minister mógłby zmienić sens każdej ustawy...