  • 21. Data: 2014-07-27 15:50:25
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-27, anacron <a...@a...pl> wrote:
    > Normalnie +2 do mocy, niestety ten jest na przedniej szybie.
    >
    > http://tnij.org/6fhr1fv
    >
    > Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    > zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    Musieli nie wiedziec, ze to samochod anacrona. Inaczej by sie nie odwazyli.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-07-27 15:53:37
    Od: JK <j...@i...pl>

    > Bezdomni się chcieli na Snickers zrzucić ale starczyło tylko na
    > puszkę farby?

    A ty cebulak dalej swoje. Nie kończyłeś jakichś szkół w Moskwie?

    JK

  • 23. Data: 2014-07-27 16:26:44
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-07-27 10:57, anacron pisze:

    > Za paragon...?

    A mógłbyś podać jakieś domysły, jakiś w miarę logiczny wywód czemu to
    "za paragon" ktoś by to miał zrobić?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 24. Data: 2014-07-27 16:50:28
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 27 Jul 2014 16:26:44 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >A mógłbyś podać jakieś domysły, jakiś w miarę logiczny wywód czemu to
    >"za paragon" ktoś by to miał zrobić?
    >
    >Pozdr,

    To typowy objaw dzialania "polskiego kotla
    piekielnego". Jak ktoos cos zrobil pro publico bono, nalezy mu silnie
    skopac dupe. tak z czystej, katolickiej i obywatelskiej zyczliwosci.
    Zeby wiedzial

    A.L.

  • 25. Data: 2014-07-27 17:23:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Sunday, July 27, 2014, 1:21:13 PM, you wrote:

    > Komendant MO sie wkurwił, bo go motyl na tylnym siedzeniu woził...

    Stawiam na dziadka, który płakał. jak anacron na nim obywatelskie
    zatrzymanie na drodze wykonywał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2014-07-27 17:24:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Shrek,

    Sunday, July 27, 2014, 1:24:31 PM, you wrote:

    > No właśnie coś takiego bym podejrzewał. Wkurwiał ludzi, aż któryś się
    > wystarczająco wkurwił. A akcja z paragonem nic do tego nie ma - bo i
    > ciężko jakieś logiczne powiązanie znaleźć.

    Paranoicy nie takie powiązania znajdują...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-07-27 17:56:27
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2014-07-27 10:01, anacron pisze:
> [...]
    >
    > Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    > zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    http://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/zdewast
    owany-samochod-kara-za-pomoc-ubogiemu/v5myx

    charwel

  • 28. Data: 2014-07-27 18:09:31
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 27 Jul 2014 17:23:39 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >Stawiam na dziadka, który płakał. jak anacron na nim obywatelskie
    >zatrzymanie na drodze wykonywał.

    A ja stawiam na to, że anacron zaparkował gdzieś, gdzie była linia na
    asfalcie. I ktoś mu tą linię namalował na aucie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-07-27 18:26:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Sunday, July 27, 2014, 6:09:31 PM, you wrote:

    > A ja stawiam na to, że anacron zaparkował gdzieś, gdzie była linia na
    > asfalcie. I ktoś mu tą linię namalował na aucie.

    W którym mieście tak robią i dlaczego? Mi się czesto zdarza na
    zatłoczonym parkingu znaleźć miejsce właśnie dokładnie na linii. I
    czasem po powrocie wygląda to tak, jakbym zaparkował na dwóch
    miejscach...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-07-27 19:02:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 27 Jul 2014 18:26:03 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:

    >W którym mieście tak robią i dlaczego?

    Może we Włocławku? Powodów może być mnóstwo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280