  • 111. Data: 2014-08-12 22:08:55
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.07.2014 o 16:04 A.L. <a...@a...com> pisze:

    > A CO TO WAM QU... PRZESZKADZA?
    >
    > Czy to jest powod aby komus zniszczyc samochod?
    >
    > A.L.
    >
    > P.S. "Naród wspanialy, tylko ludzie kurwy" J. Pilsudski
    >
    > http://www.cytaty.info/cytat/naroddobrytylkoludzie.h
    tm

    Masz rację, a najbardziej to boli niejakiego Romana i pewnie tych co mu
    już drugi raz auto uszkodzili.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 112. Data: 2014-08-13 08:29:41
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Aug 2014 22:04:11 +0200, janusz_k

    > A co o iskrach już zapomniałeś?
    > kto to nagłośnił.

    Miał w tym początkowo SWÓJ interes, to nagłośnił. Fajnie, że mu się chce
    działać (choć to też wymuszone sytuacją), i w tym elemencie oddaję mu
    sprawiedliwość -- ale jest wiele innych rzeczy które wymagają uwagi i na
    które warto byłoby poświęcić swoją energię. Tylko rozwiązując te problemy
    nie będzie się mogło wymigać od płacenia mandatu za prędkość, to widać nie
    warto się o to starać. I tyle w temacie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 113. Data: 2014-08-13 09:03:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-13 08:29, Użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > nie będzie się mogło wymigać od płacenia mandatu za prędkość, to widać nie
    > warto się o to starać. I tyle w temacie.

    A ty już rozwiązujesz te problemy czy tylko dziamolisz
    w usenecie ?

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2014-08-13 15:59:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-07-28 20:01, P.B. pisze:

    > 4 [Vt-3,33] aby twoja jałmużna pozostała w ukryciu. A Ojciec twój, który
    > widzi w ukryciu, odda tobie.

    Wygląda mi to na dość interesowne podejście.
    Ateiści dają bez obietnicy nagrody :)

  • 115. Data: 2014-08-13 16:10:35
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-07-31 21:33, anacron pisze:

    > To był prywatny nikogo nie interesujący profil facebook'a.

    Może przy okazji kogoś, kto chce wejść w ten szit, olśni, że niestety, wcale nie taki
    prywatny.
    I że wszystko co tam umieści może zainteresować dowolne indywidua, z przyszłymi
    pracodawcami,
    jakimiś poje...cami, urzędnikami skarbówki, czy specsłużbami włącznie. Nie mówiąc o
    samym fb,
    dla którego twoja prywatność z założenia jest tylko towarem, opychanym reklamodawcom.

  • 116. Data: 2014-08-13 16:25:27
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-07-28 16:27, Ergie pisze:
    > Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Żal mi Cię i wstydzę się takich współobywateli jak Ty.
    >
    > Nic Tobie do jego motywów. A jak masz jakiś problem z pomaganiem innym to uderz do
    Owsiaka co się od nastu lat lansuje na pomaganiu i bynajniej nie robi tego
    bezinteresownie.

    Jak by ci to... "Nic Tobie do jego motywów" :>

    Ja tam nie jestem fanem dobroczynności a'la WOŚP, bo to tylko budowanie złudzeń i
    (szkodliwe)
    wyręczanie państwa w tym co winno robić za nasze pieniądze. Ale jak na 21 lat
    "lanserskiej"
    działaności to specjalnego interesu Owsiak na tym nie zrobił. Dokumenty są jawne
    (choć są tacy,
    którzy nie umieją czytać, i nie rozumieją takich pojęć, jak np. statutowy okres
    rozliczenia).

  • 117. Data: 2014-08-13 21:05:39
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 13.08.2014 o 09:03 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > A ty już rozwiązujesz te problemy czy tylko dziamolisz
    > w usenecie ?
    No właśnie, Myjk, on coś zrobił realnie a nie tylko narzekał na grupie.

    --

    Pozdr
    Janusz