  • 51. Data: 2014-07-28 16:11:13
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-28 16:04, A.L. wrote:

    > A CO TO WAM QU... PRZESZKADZA?
    >
    > Czy to jest powod aby komus zniszczyc samochod?

    Jeszcze raz tłumaczę - nie to nie jest powód - to w ogóle nie ma
    związku. Tak ciężko załapać?

    Shrek.

  • 52. Data: 2014-07-28 16:16:02
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 28 Jul 2014 15:50:38 +0200, Trybun

    > Na szybie to raczej efekt rozlania się farby, a nie kunszt artystyczny
    > wandala.

    Ale na dachu? Jak ktoś niszczy komuś auto kubłem farby, to się w malowanie
    pędzlem/wałkiem nie bawi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2014-07-28 16:20:12
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 09:05:13 -0500, A.L. napisał(a):

    > Czy to jest powod aby komus zniszczyc samochod?
    >
    > A.L.

    A jaki jest powód zniszczenia samochodu Tomasza Motylińskiego?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 54. Data: 2014-07-28 16:20:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Czy naprawdę nie ma ważniejszych tematów w Polsce niż biały pasek na Twoim
    > samochodzie?
    > To jakaś kpina...

    Wbrew pozorom to dobrze. Bo to znaczy że nie ma na co narzekać (bo gdyby
    było to dziennikarze już by to podchwycili). Drogi ciągle się budują, firmy
    nie mogą znaleźć chętnych do pracy, inflacji praktycznie już nie ma. Pensje
    rosną a ceny paliwa stoją w miejscu, bańka na rynku mieszkaniowym pękła z
    hukiem. U nas jest dobrze, a ileż można pisać o zbrodniach Rosji czy
    Izraela - ludzie już maja tego dość.

    Dlatego tematem dnia stają się przeklinający politycy, pijany policjant, czy
    pomalowane auto. Po prostu chwilowo nie ma większych zmartwień.
    Ale już niedługo :-) Jeszcze tylko rok i codziennie będziemy czytać że
    premier kogoś wyzywa od wykształciuchów, obraża jakiegoś profesora, albo
    grozi wszystkim uczciwie pracującym. Zamiast dróg będzie się budować kolejne
    dworce w każdym mieście gdzie mieszka jakiś poseł partii rządzącej. W ogóle
    obetnie się wydatki na drogi i infrastrukturę a zamiast tego górnicy i inni
    związkowcy dostaną 15-stkę i 16-stkę. Jeszcze będziemy tęsknić do czasu gdy
    największym problemem dnia był biały pasek na czyimś samochodzie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 55. Data: 2014-07-28 16:21:21
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 09:04:27 -0500, A.L. napisał(a):

    > A CO TO WAM QU... PRZESZKADZA?
    >
    > Czy to jest powod aby komus zniszczyc samochod?
    >
    > A.L.

    Powtarzam: jaki jest powód zniszczenia samochodu Tomasza Motylińskiego?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 56. Data: 2014-07-28 16:27:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Większość robi to z potrzeby serca, a ten dupek z Włocławka
    > zrobił to dla zaistnienia na fejsiku.
    > Za to ma dożywotni tytuł króla dupków
    > i bufonów: zasrany dobroczyńca za 40-parę zeta!

    Żal mi Cię i wstydzę się takich współobywateli jak Ty.

    Nic Tobie do jego motywów. A jak masz jakiś problem z pomaganiem innym to
    uderz do Owsiaka co się od nastu lat lansuje na pomaganiu i bynajniej nie
    robi tego bezinteresownie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 57. Data: 2014-07-28 16:32:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 28 Jul 2014 16:16:02 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ale na dachu? Jak ktoś niszczy komuś auto kubłem farby, to się w malowanie
    >pędzlem/wałkiem nie bawi.

    Dlatego pisałem, że mi to wygląda na próbę narysowania równej linii,
    na której pewnie anacron zaparkował auto.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 58. Data: 2014-07-28 16:33:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-28 16:16, Myjk pisze:
    > Mon, 28 Jul 2014 15:50:38 +0200, Trybun

    > Ale na dachu? Jak ktoś niszczy komuś auto kubłem farby, to się w malowanie
    > pędzlem/wałkiem nie bawi.

    Przyjrzałem się dokładnie. Jak dla mnie wygląda to na przejechanie
    jakimś szerokim pędzlem, wręcz szczotką, przez dach do gdzieś tak połowy
    szyby przedniej, jednym pociągnięciem.

  • 59. Data: 2014-07-28 16:34:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 28 Jul 2014 15:59:57 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Patelnie pod rybką sobie nakleił czy jak?

    http://distilleryimage8.ak.instagram.com/99a62968eac
    d11e285fc22000a1f96be_7.jpg

    ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 60. Data: 2014-07-28 17:09:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 16:21:21 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

    >Powtarzam: jaki jest powód zniszczenia samochodu Tomasza Motylińskiego?

    Nie wiem kto to jest Motylinski

    A.L.