  • 41. Data: 2014-07-28 15:13:57
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-28 14:54, A.L. wrote:

    > Poczytaj sobie posty na tej grupie. Na temat owego uczynku. Posty
    > ziejace nienawiscia do tego kto kupil bezdomnemu jedzienie.
    >
    > Taka ta nasza Polska jest...

    Raczej wszystkie to posty sugerują brak związku między akcją z bezdomnym
    a malunkiem na aucie. Żadnej nieniawiści w tym nie ma. Po prostu autor
    nagrabił sowie u wielu ludzi i przypadkowo po akcji "bezdomny" ktoś mu
    się "odwdzięczył".

    Jak sobie nakleisz na zderzaku "fuck niegerrs" i dostaniesz wpierdol od
    murzyna to wywnioskujesz z tego, że to za to, że jesteś katolikiem?

    Shrek.

  • 42. Data: 2014-07-28 15:16:21
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-27 10:01, anacron pisze:
    > Normalnie +2 do mocy, niestety ten jest na przedniej szybie.
    >
    > http://tnij.org/6fhr1fv
    >
    > Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    > zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    No nie mogę.
    Już w Polsacie anacron jest gwiazdą.
    Teraz w TV padła wersja, że biały pasek na samochodzie to skutek tego,
    ze jest ateistą.

    Ma być wywiad w Polsat News dzisiaj z anacronem.

    Czy naprawdę nie ma ważniejszych tematów w Polsce niż biały pasek na
    Twoim samochodzie?
    To jakaś kpina...

    --
    MN

  • 43. Data: 2014-07-28 15:22:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 07:54:59 -0500, A.L. napisał(a):

    > Poczytaj sobie posty na tej grupie. Na temat owego uczynku. Posty
    > ziejace nienawiscia do tego kto kupil bezdomnemu jedzienie.

    Nic nie rozumiesz. Bardzo ładnie, że kupił bezdomnemu jedzenie (choć wciąż
    nie wiadomo co bezdomny ma zrobić z jajkami). Dużo ludzi pomaga bezdomnym,
    sierotom, staruszkom, wydając na to ogromne kwoty pieniędzy i angażując
    swój czas . Większość robi to z potrzeby serca, a ten dupek z Włocławka
    zrobił to dla zaistnienia na fejsiku. Za to ma dożywotni tytuł króla dupków
    i bufonów: zasrany dobroczyńca za 40-parę zeta!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 44. Data: 2014-07-28 15:36:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Monday, July 28, 2014, 3:16:21 PM, you wrote:

> [...]
    > Ma być wywiad w Polsat News dzisiaj z anacronem.
    > Czy naprawdę nie ma ważniejszych tematów w Polsce niż biały pasek na

    Ale na Snickers dla anacrona zrzucić się nie chce - na razie są tylko
    dwie osoby...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 45. Data: 2014-07-28 15:41:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello P.B.,

    Monday, July 28, 2014, 3:22:59 PM, you wrote:

    > Nic nie rozumiesz. Bardzo ładnie, że kupił bezdomnemu jedzenie

    Inaczej - anacron twierdzi, że w nocy, pod marketem spotkał
    bezdomnego, któremu dał jakieś grosze i potem zobaczył, jak ten
    bezdomny je chleb. I poszedł zrobić mu zakupy. W dwóch reklamówkach. O
    22:27. Kupując bezdomnemu podczas upałów wędliny i nabiał w tym
    jajka...

    To się kupy nie trzyma.

    Po raz kolejny zwracam uwagę, że jego strona, opisująca walkę z
    radarami znikła z sieci. A tym się jeszcze do niedawna lansował.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2014-07-28 15:50:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-28 13:33, Myjk pisze:
    > Mon, 28 Jul 2014 13:27:13 +0200, Trybun

    > Mnie z kolei trochę zastanawia jak wandale osiagnęli takie równe krawędzie.
    > ;p

    Na szybie to raczej efekt rozlania się farby, a nie kunszt artystyczny
    wandala.

  • 47. Data: 2014-07-28 15:58:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-28 15:16, Marcin N wrote:

    > Ma być wywiad w Polsat News dzisiaj z anacronem.
    >
    > Czy naprawdę nie ma ważniejszych tematów w Polsce niż biały pasek na
    > Twoim samochodzie?
    > To jakaś kpina...

    W sumie też się dziwię. Sezon ogórkowy w tym roku nietypowy - samoloty
    jak muchy spadają, na Ukrainie wojna, rocznica powstania za chwilę,
    trzeba wybrać OFE czy ZUS a tu Anacron białą farbą i kwitem z Tesco na
    pierwszej stronie portalu i głównej na demotach...

    Shrek.

  • 48. Data: 2014-07-28 15:59:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-28 15:16, Marcin N wrote:

    > No nie mogę.
    > Już w Polsacie anacron jest gwiazdą.
    > Teraz w TV padła wersja, że biały pasek na samochodzie to skutek tego,
    > ze jest ateistą.

    A po czym poznać samochód ateisty, bo muszę jakoś swój zamaskować zanim
    mi go pomaluja na biało?;)

    Patelnie pod rybką sobie nakleił czy jak?

    Shrek.

  • 49. Data: 2014-07-28 16:04:27
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 28 Jul 2014 15:22:59 +0200, "P.B." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >zrobił to dla zaistnienia na fejsiku. Za to ma dożywotni tytuł króla dupków
    >i bufonów: zasrany dobroczyńca za 40-parę zeta!

    A CO TO WAM QU... PRZESZKADZA?

    Czy to jest powod aby komus zniszczyc samochod?

    A.L.

    P.S. "Naród wspanialy, tylko ludzie kurwy" J. Pilsudski

    http://www.cytaty.info/cytat/naroddobrytylkoludzie.h
    tm

  • 50. Data: 2014-07-28 16:05:13
    Od: A.L. <a...@a...com>