  • 31. Data: 2014-07-27 19:47:50
    Temat: Re: Dorobiłem się białego paska na aucie...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-27, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Może we Włocławku? Powodów może być mnóstwo.

    Biorac pod uwage jaki szeryf jest z anacrona (choc pewnie chwali sie tylko
    ulamkiem) swoich wybrykow, to jestem pewien, ze zalazl komus za skore a to
    jest wlasnie podziekowanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2014-07-27 19:57:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-27 18:26, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > W którym mieście tak robią i dlaczego? Mi się czesto zdarza na
    > zatłoczonym parkingu znaleźć miejsce właśnie dokładnie na linii. I
    > czasem po powrocie wygląda to tak, jakbym zaparkował na dwóch
    > miejscach...

    W kilku miastach rowerzyści robili taką akcję na parkujących
    na śmieszkach rowerowych. Ale nie farbą olejną.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2014-07-27 20:03:57
    Temat: Re: Dorobi?em si? bia?ego paska na aucie...
    Od: tá´Ź

    A.L. wrote:

    > To typowy objaw dzialania "polskiego kotla piekielnego". Jak ktoos cos
    > zrobil pro publico bono, nalezy mu silnie skopac dupe. tak z czystej,
    > katolickiej i obywatelskiej zyczliwosci. Zeby wiedzial

    Bełkot, to nie jest powód, żeby zadać sobie tyle trudu i w sumie sporo
    zaryzykować. Ktoś musiał znaleźć jego auto, kupić farbę, wybrać się z nią
    w jego okolice w czasie, gdy nie ma tam ludzi i wreszcie -- dokonać
    dzieła zniszczenia. Takich rzeczy nie robi się dlatego, że ktoś kupił
    jedzenie bezdomnemu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 34. Data: 2014-07-27 20:06:04
    Od: tá´Ź

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Paranoicy nie takie powiązania znajdują...

    OK, jest 0,1% szansy, że to jakiś psychiczny. Ale skoro mówimy o gościu,
    który w ten czy inny sposób naraził się bardzo wielu osobom, to dlaczego
    czynić założenie, że auto oblał mu wariat? To już bardziej prawdopodobny
    jest jakiś wybryk chuligański.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2014-07-27 21:39:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Sunday, July 27, 2014, 7:47:50 PM, you wrote:

    > Biorac pod uwage jaki szeryf jest z anacrona (choc pewnie chwali sie tylko
    > ulamkiem) swoich wybrykow, to jestem pewien, ze zalazl komus za skore a to
    > jest wlasnie podziekowanie.

    A ja nadal nie wiem, co się stało ze stroną damskiemięsko czy jakoś
    tak - domena jest zaparkowana u jakiegoś handlarza...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2014-07-28 10:07:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 27 Jul 2014 17:56:27 +0200, charwel(Oo)==:::

    > http://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/zdewast
    owany-samochod-kara-za-pomoc-ubogiemu/v5myx

    To jest dopiero mieć parcie na szkło. :/

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 37. Data: 2014-07-28 13:27:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-27 10:01, anacron pisze:
    > Normalnie +2 do mocy, niestety ten jest na przedniej szybie.
    >
    > http://tnij.org/6fhr1fv
    >
    > Na szczęście polisa AC nowa, a ja wyciągnąłem wnioski po ostatnich
    > zmianach prawa odnośnie VAT. No cóż debili nie brakuje nigdzie.

    Sq*yny, takich to nie do kryminału, ale od razu do utylizacji...! Ale
    dlaczego piszesz "dorobiłem się", masz jakieś podejrzenie co do motywów
    tego wandalizmu?

  • 38. Data: 2014-07-28 13:33:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 28 Jul 2014 13:27:13 +0200, Trybun

    > Ale dlaczego piszesz "dorobiłem się", masz jakieś podejrzenie
    > co do motywów tego wandalizmu?

    Mnie z kolei trochę zastanawia jak wandale osiagnęli takie równe krawędzie.
    ;p

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 39. Data: 2014-07-28 14:54:59
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On 27 Jul 2014 18:03:57 GMT, tá´Ź wrote:

> [...]
    >w jego okolice w czasie, gdy nie ma tam ludzi i wreszcie -- dokonać
    >dzieła zniszczenia. Takich rzeczy nie robi się dlatego, że ktoś kupił

    Poczytaj sobie posty na tej grupie. Na temat owego uczynku. Posty
    ziejace nienawiscia do tego kto kupil bezdomnemu jedzienie.

    Taka ta nasza Polska jest...

    A.L.

  • 40. Data: 2014-07-28 15:09:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 28 Jul 2014 07:54:59 -0500, A.L.

    > Poczytaj sobie posty na tej grupie. Na temat owego uczynku. Posty
    > ziejace nienawiscia do tego kto kupil bezdomnemu jedzienie.

    Jak brzmiał temat? Coś musiałem przegapić...

    > Taka ta nasza Polska jest...

    Ja kiedyś nie chciałem dać bezdomnemu kasy, proponując bułkę -- to mnie
    jeszcze zbluzgał. No bo po ch*j mu pieczywo, skoro on chce w innej formie
    pobrać kalorie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk