    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Doradźcie jakiś lepszy aparat dla laika proszę
    Date: Mon, 22 Jul 2013 01:35:05 +0200

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote:

    [...]
    > To dyskwalifikuje wszelkie lustrzanki. Potrzebny jest po prostu
    > nietani kompakt :-)
    >
    > Nie napiszę który, bo ostatnio nie badałem tego, ale taki z szybkim AF
    > (może z pomiarem fazowym?), pewnie mocniejszą lampką, i pewnie z nieco
    > lepszym obiektywem.
    >
    > Nie mam nic przeciwko lustrzankom, i zresztą sam używam (podobnie jak
    > kompaktu i np. aparatu w telefonie), ale to nie jest odpowiednie
    > narzędzie przy tych założeniach.

    Potwierdzam wszystko napisane w poprzednim poście, tylko mi się nie
    chciało tak ładnie pisać. :)

    Radzę dobrze wziąć to pod uwagę, bo przy podanych założeniach (m.in.
    co do wkładanego wysiłku) i przy tym budżecie raczej nie ma co kozakować
    z wymienną optyką.

    No i przypominam dobry link - wystarczy wywalić większość modeli ze
    względu na cenę i zostaje niewielka grupa do naprawdę poważnego
    rozpatrzenia:

    http://www.dpreview.com/products/search/cameras#crit
    erias=SpecsCoreParams%2CSpecsFlashSearch%2CSpecsImag
    eStabilizationNew%2CSpecsMovieHDMode%2CSpecsSensorSi
    ze%2CSpecsISORangeSearch&includeDiscontinued=Yes&sor
    t=newestFirst&view=list&page=1&paramSpecsCoreParamsB
    odyType=LargeSensorCompact%2CSLRLike%2CCompact&param
    SpecsFlashSearch=builtin&paramSpecsImageStabilizatio
    nNew=sensor-shift%2Coptical&paramSpecsMovieHDMode=19
    20x1080%2C1280x720&paramSpecsSensorSize=PremiumCompa
    cts&paramSpecsISORangeSearchMin=400&paramSpecsISORan
    geSearchMax=3200&paramSpecsISORangeSearchIncludeBoos
    ted=No

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]