  • Data: 2019-06-10 19:59:43
    Temat: Re: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Biorąc pod uwagę, że tylko nieliczne partie to publikowały i to
    > kiedyś to... powodzenia.

    Nawet w powyzszym przykładzie Zenka przy wielu osobac jest brak
    informacji.
    Nie wiem tylko czy brac to za dobra monete ze nie chcieli sie chwalic czy
    byc realista ze nie mieli czym :))))

    Natomiast wykształcenie wyborców mozna troche wywnioskować własnie z exit
    poolsów, tylko nie wiem na ile mozna im ufac. Moze, skoro sporo osób zle
    podaje partie na która głosowało, to wykształcenie tez przekłamia?
    A moze to ten procent który po prostu nie wie, nie rozumie etc...?
    Kiedys widziałem taka sytuacje ze osoba przepytywana w exit nie była w
    stanie powiedziec na kogo głosowała...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona