  • 21. Data: 2014-01-12 17:51:07
    Temat: Re: Don't drink and drive :)
    Od: <8...@...175107.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w
    <news:1571710315.20140112173014@pik-net.pl.invalid>:

    > Co może być bardziej logicznym powodem niż litera prawa?

    Ale nie tak brzmiała pierwotna prośba. Logiczny i życiowy z naciskiem na "i"

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2014-01-12 18:13:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Sunday, January 12, 2014, 5:51:07 PM, you wrote:

    > Ale nie tak brzmiała pierwotna prośba. Logiczny i życiowy z naciskiem na "i"

    Ale czy ja mam obowiązek poddawania się żądania uzasadniania życiowego
    w obliczu jawnego złamania prawa? Gdyby to złamanie było skutkiem stanu
    wyższej konieczności, to byłaby inna sprawa. Ale nawet to jest
    regulowane prawem.

    Pisanina, że pobocze nie nadawało się do jazdy dla pana pedalarza jest
    tylko pisaniną. Jeśli pobocze nie nadaje się do jazdy, to jedzie się
    jezdnią. Jeśli jeździ się rekreacyjnie, to szuka się takich dróg dla
    rowerów, które nadają się do jazdy a nie szuka jakiś usprawiedliwień
    "życiowych" dla własnego widzimisię.

    Oczywiście też mnie zastanawia karanie punktami za wykroczenia na
    rowerze ale nie mam ani siły ani ochoty w to się zagłębiać. Bardziej
    martwi mnie uparte jeżdżenia pedalarza pod prąd i szukanie
    usprawiedliwień dla jawnego łamania prawa.

    Nie jestem święty - zdarza mi się popełniać wykroczenia. Ale nie
    szukam jakiś głupkowatych usprawiedliwień.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-01-12 18:23:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-12 16:27, J.F. pisze:
    > Ale pijany rowerzysta na chodniku moze sie latwo zatoczyc na jezdnie.
    > Latwiej niz pieszy pijak ... ale trudniej niz tytulowy Anglik.

    Nie będę komentował takich wywodów bo to obraza dla zdrowego rozsądku i
    inteligencji obywatela to czym bezowocnie zajmuje się opiekuńcze państwo
    i jak sprawnie marnuje moje podatki.

  • 24. Data: 2014-01-12 18:27:29
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 12 Jan 2014 17:30:14 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Co może być bardziej logicznym powodem niż litera prawa?

    Jego duch.

  • 25. Data: 2014-01-12 18:38:32
    Od: <2...@...183832.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w

    > Ale czy ja mam obowiązek

    Prośba, nie nakaz Romanie.

    [...]
    > Bardziej martwi mnie uparte jeżdżenia pedalarza pod prąd i szukanie
    > usprawiedliwień dla jawnego łamania prawa.

    "Kierujący pojazdem zaprzęgowym, rowerem, motorowerem, wózkiem ręcznym oraz
    osoba prowadząca pojazd napędzany silnikiem, są obowiązani poruszać się po
    poboczu, chyba, że nie nadaje się ono do jazdy lub ruch pojazdu utrudniałby
    ruch pieszych."

    Jawnie napisane, że ma się poruszać poboczem, niekoniecznie prawym...

    > Nie jestem święty - zdarza mi się popełniać wykroczenia. Ale nie
    > szukam jakiś głupkowatych usprawiedliwień.

    Autor też nie szukał, zresztą nie o tym podwątek jest

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2014-01-12 18:56:36
    Od: orcos <s...@z...pl>

    W dniu 2014-01-12 17:48, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "orcos" <s...@z...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:lau6m4$m13$...@s...cyf-kr.edu.pl...

    > Czyli dostał prawidłowo.
    > Jak samochód pojedzie chodnikiem, bo droga będzie dziurawa, to też
    > będzie Twoim zdaniem ok?

    A jak pieszy będzie szedł jezdnią bo pod chodnikiem są miny
    przeciwpiechotne??? Samochód przejeżdża po dziurze i nic mu nie jest.
    Rower szosowy jest tak zbudowany, że dziura dla niego jest jak mina
    przeciwpiechotna dla pieszego.

    --
    ...|_OR|...
    ...|COS|...

  • 27. Data: 2014-01-12 18:59:27
    Od: orcos <s...@z...pl>

    > Znaczy jeden mandat go nie nauczył, że w Polsce obowiązuje ruch
    > prawostronny?

    Kolarz musi trenować regularnie. Jeśli państwo nie umie naprawić prawego
    pobocza tak, żeby się nadawało dla rowerzysty, to po co sadzi mandat za
    mandatem?

    --
    ...|_OR|...
    ...|COS|...

  • 28. Data: 2014-01-12 19:17:19
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 18:59:27 UTC+1 użytkownik orcos napisał:

    > Kolarz musi trenowa� regularnie. Je�li pa�stwo nie umie naprawi� prawego
    >
    > pobocza tak, �eby si� nadawa�o dla rowerzysty, to po co sadzi mandat za
    >
    > mandatem?
    >

    > --
    >
    > ...|_OR|...
    >
    > ...|COS|...

    Nie musi trenować tylko chce trenować. Nic mi nie wiadomo żeby w Polsce był przymus
    trenowania czegokolwiek. Ale jak już trenuje to nie może a musi dostosować się do
    innych.

  • 29. Data: 2014-01-12 19:18:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 stycznia 2014 18:56:36 UTC+1 użytkownik orcos napisał:

    > A jak pieszy b�dzie szed� jezdni� bo pod chodnikiem s� miny
    >
    > przeciwpiechotne??? Samoch�d przeje�d�a po dziurze i nic mu nie jest.
    >
    > Rower szosowy jest tak zbudowany, �e dziura dla niego jest jak mina
    >
    > przeciwpiechotna dla pieszego.
    >

    > --
    >
    > ...|_OR|...
    >
    > ...|COS|...

    Jak chce jeździć według własnych reguł to musi zbudować swoją drogę.

  • 30. Data: 2014-01-12 19:24:35
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-12 18:59, orcos pisze:

    > Kolarz musi trenować regularnie. Jeśli państwo nie umie naprawić prawego
    > pobocza tak, żeby się nadawało dla rowerzysty, to po co sadzi mandat za
    > mandatem?

    Kurde... Wygląda na rozsądnego, a naiwny jak przedszkolak.
    Bo PAŃSTWO OD TEGO JEST, żeby sadzić mandaty i gnębić naród. Nie jest od
    tego, żeby prostować drogi. No - chyba tylko po to, żeby motłoch mógł po
    tych drogach szybciej i wydajniej z taczkami zap...ać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.