  • 21. Data: 2014-03-18 18:55:53
    Temat: Re: Domowy NAS z laptopa
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik 666 napisał:
    > Jak zrobisz ten domowy serwerek, to daj znać :-)

    Jak kupie sobie nowego laptopa to zrobie na starym :D

    > Zagadnienie ("jak z laptopa zrobić ekspres do kawy") wypłynie szybciej
    > niż się spodziewamy, bo za chwilę po zaprzestaniu wsparcia dla pewnego
    > mocno rozpanoszonego systemu operacyjnego pojawią się miliony
    > doskonałych sprawnych laptopów.

    eeeee, nie przesadzalbym....

    > Niektóre laptopy mają wręcz fizycznie miejsce na dwa dyski twarde, plus
    > ewentualny trzeci dysk w miejsce napędu CD/DVD.

    Moj nie ma :((

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 22. Data: 2014-03-18 19:17:22
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-03-18 13:02, Marek Dyjor pisze:

    > HA HA HA.... musisz to pwoiedzieć moim wszytyskim laptopom uzywanym w
    > domu... które zwykle chodziły nonstop :)

    Co powiesz na odpowiedź HP na zgłoszenie reklamacyjne na popsuty HP
    Pavilon "Laptop uległ uszkodzeniu w wyniku używania go do grania w gry.
    Laptop nie jest urządzeniem do tego przeznaczonym"

  • 23. Data: 2014-03-18 19:28:59
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik BQB napisał:

    > Co powiesz na odpowiedź HP na zgłoszenie reklamacyjne na popsuty HP
    > Pavilon "Laptop uległ uszkodzeniu w wyniku używania go do grania w gry.
    > Laptop nie jest urządzeniem do tego przeznaczonym"

    Dobre, dobre :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 24. Data: 2014-03-18 19:55:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-17 21:44, Użytkownik Michal Lukasik napisał:

    > Na Aledrogo są po 800PLN i nie ma chętnych co mnie nie dziwi bo można
    > kupić dużo taniej. Mnie się udało za 600 i to już jakiś czas temu - cena
    > spada bo są nowsze modele (kosztujące ~2x tyle).

    Faktycznie, znalazłem dwa dwu dyskowe, nie jestem fachowcem
    od NASów ale na pierwszy rzut oka są tańsze i mniejsze gabarytowo.

    > Na RNDU2 "fabryka dała" Debian Etch/Lenny, ale nieoficjalnie można
    > zainstalować OS6 od nowszych modeli co daje Squeeze/Wheezy. A jak
    > niestraszna Ci instalacja Linuksa po COMie to co tylko jest na
    > i386/amd64. Są nawet "wariaci" co stawiają na tym "okna" - trudno to
    > uruchomić jako główny i jedyny OS, ale wirtualnie działa bez łaski
    > (działa też DSM Synology - jako ciekawostka, bo po co?).
    > IMO jak na tak małe i zgrabne urządzenie RNDU2 jest wart swej ceny, a
    > jak ktoś nie lubi grzebać to 312 też jest warta rozważenia, choć droga,
    > ale nadal dużo tańsza od konkurencji (tej klasy).

    Czyli to samo uzyskam a nawet więcej (minimum cztery dyski) na
    groszowym pececie.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2014-03-18 19:57:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-17 11:27, Użytkownik Chris napisał:

    > Do domu 2 dyski w lapku jako NAS by starczyły 2x1TB to już coś.

    Nie każdy umożliwia podpięcie dwu dysków a i nie każdemu wystarczy
    tylko 2TB.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-03-18 19:58:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-17 21:23, Użytkownik 2late napisał:

    > Mam cie.
    > Tak sie sklada, ze mam kontroler Lacie SATA 2 express card 34 i w
    > czasach, kiedy to bylo rozsadne, podlaczalem moj 1 TB zewnetrzny dysk do
    > laptopa po eSATA. :)

    Na ile dni podłączałeś ten dysk ?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2014-03-18 19:58:55
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nie każdy umożliwia podpięcie dwu dysków a i nie każdemu wystarczy
    > tylko 2TB.

    Tani Zyxel NSA210 polyka jeden dysk 3TB :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 28. Data: 2014-03-18 21:04:53
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mr misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy robienie domowego NAS-a z laptopa ma sens?

    Nieco OT ale co tam, popluję na WD:
    mam NAS'a WD coś tam live , 2TB - kilkanaście dni temu przestało mu działać
    kolorowe
    światełko sygnalizujące działanie - niby drobnostka bo reszta działa ale WD
    mnie
    po raz pierwszy rozczarował :(

    --
    marfi.

  • 29. Data: 2014-03-18 21:30:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-18 19:17, BQB pisze:

    > Co powiesz na odpowiedź HP na zgłoszenie reklamacyjne na popsuty HP
    > Pavilon "Laptop uległ uszkodzeniu w wyniku używania go do grania w
    > gry. Laptop nie jest urządzeniem do tego przeznaczonym"

    Zajefajne.

    Już dawno drukarki atramentowe HP skreśliłem jako produkt nad którym
    choć się zastanowić 3 sekundy warto.
    Jak starałem się trzymać też z dystansem do ich laptopów, to teraz tylko
    to potwierdziłeś, że była to dobra decyzja :)

    Pozdr.

  • 30. Data: 2014-03-18 21:53:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Co powiesz na odpowiedź HP na zgłoszenie reklamacyjne na popsuty HP
    > Pavilon "Laptop uległ uszkodzeniu w wyniku używania go do grania w gry.
    > Laptop nie jest urządzeniem do tego przeznaczonym"

    Dlaczego mamy Ci wierzyć? Może jesteś sprzedawcą Samsunga?

    --
    marfi