  • Data: 2010-09-22 11:00:05
    Temat: Re: Domowy NAS i przyległości
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-09-22, o godz. 12:26:33
    p0li <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a prosze cię bardzo
    >
    > linksys nas 200
    >
    > ~300-320zł
    > 2 dyski
    > obsługa mldonkey, dropbox, itp po zainstalowaniu dodatkowych skryptów
    > - roboty na 10 minut dla neptka linuxowego - geek zrobi to w 3

    A możesz mi powiedzieć gdzie takowy kupic nowy z gwarancją bo bym do
    firmy zakupił? Bo akurat tego modelu szukałem czas jakiś temu mając go
    na uwadze. I ceny nowego z gwarancją (za to bez dysków) zaczynały się od
    ~450 PLN. W tej chwili dystrybutor Linksysa mówi że wycofany z
    produkcji i nie ma go w ofercie. Na Alledrogo znalazłem 2 sztuki ale
    oba używki.

    Acha - ten NAS 200 ma wiatrak do chłodzenia ZTCP bez regulacji
    prędkości. Mój sprżecik nie ma żadnego wiatraka. A z rozbudowy
    któraczasami podobno w NAS jets ważna mam 8 USB, 4xSATA, 1xDE, 2 sloty
    na pamięć, 1xPCI i gigabitowy LAN. ;-)

    Zdrówko