  • 1. Data: 2011-04-27 08:33:10
    Temat: Doładowanie SIMPLUSA z zagranicy
    Od: Wojciech Rymer <w...@g...com>

    Witam!

    Mam problem, użytkownik Simplusa wybył za granicę, nie ma innej
    możliwości doładowania konta jak tylko zapłacić kartą kredytową, i
    tutaj jest problem gdyż strona Plusa i pokrewne uniemozliwiają
    sfinalizowanie transakcji za pośrednictwem zagranicznej karty
    kredytowej.
    I teraz pytanie czy istnieje jakiś sposób by realizować bezproblemowo
    te doładowania, czy tez jakaś firma w Polsce zaakceptuje zagraniczną
    KK?

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 2. Data: 2011-04-27 09:27:40
    Temat: Re: Doładowanie SIMPLUSA z zagranicy
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 01:33:10 -0700 (PDT), Wojciech Rymer napisał(a):

    > I teraz pytanie czy istnieje jakiś sposób by realizować bezproblemowo
    > te doładowania, czy tez jakaś firma w Polsce zaakceptuje zagraniczną
    > KK?

    "Jakaś" to bardzo duże słowo, wszystkie doładowania w PL są obsługiwane w
    zasadzie przez Polcard, bo większość rynku zagarnęła Bluemedia, a oni mają
    umowę z Polcardem. Ta z kolei światowa firma nie akceptuje zagranicznych
    kart w transakcjach online. Bo tak.
    Powiem więcej - Paypalem też nie zapłacisz. Kiedyś się dało, później
    stwierdzili, że mają to w dupie. Rzekomo ze względów bezpieczeństwa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2011-04-27 09:42:18
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Rzucilem okiem na regulamin doladowania na tej stronie
    > https://zasilenia.simplus.pl/ i nie ma tam nic o tym, ze karta musi byc
    > krajowa.

    Jka to nie ma? Załącznik nr 1 do regulaminu:

    1. Płatność za ,,Doładowanie EJD" moSe być dokonana kartami płatniczymi,
    które zostały wydane

    przez polskie banki, działające w systemach VISA i Mastercard, dopuszczone
    regulacjami tychSe

    systemów do realizacji płatności bez fizycznej obecności kart płatniczych

  • 4. Data: 2011-04-27 09:49:17
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Rymer napisa?(a):

> [...]
    > KK?

    Rzucilem okiem na regulamin doladowania na tej stronie

    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 5. Data: 2011-04-27 10:05:09
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-04-2011 11:27, Waldek Godel napisał/a:

> [...]
    > Powiem więcej - Paypalem też nie zapłacisz. Kiedyś się dało, później
    > stwierdzili, że mają to w dupie. Rzekomo ze względów bezpieczeństwa.

    Nie wiem czy ostatnio się trochę nie zmieniło.
    Kiedyś po doładowaniu przychodziło na maila info z BM a obecnie
    dostajesz taki komunikat:
    Zlecenie zasilenia o ID : xxxxxxxxxx z dnia 2011-04-24 zostało przyjęte.
    Zlecenie zostanie zrealizowane po dokonaniu płatności.
    Status zlecenia można sprawdzić na stronie
    https://zasilenia.liberty.eu/status/
    Zasielenie (yyyyyyyy zzzł) o ID : xxxxxxxxxx z dnia 2011-04-24 zostało
    zrealizowane. Zapraszamy ponownie https://zasilenia.simplus.pl/

    Podobnie na koncie bankowym jest info o przelewie do liberty a nie BM.

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2011-04-27 10:05:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > wiatrak napisa?(a):

    > [...]
    >
    > IMO pkt 1 dotyczy "kart płatniczych" a pkt 4 "kart kredytowych".

    4. Pozytywna autoryzacja płatności kartą kredytową dokonana będzie wyłącznie
    w odniesieniu do kart

    płatniczych, o ile:

    Nie kazda ryba jest śledziem, ale każdy śledż (z tych pływajacych w morzu)
    jest rybą.

    Nie kazda karta płatnicza jest kartą kredytową, ale każda karta kredytowa
    jest kartą płatniczą.

  • 7. Data: 2011-04-27 10:55:15
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wiatrak napisa?(a):

    > Jka to nie ma? Załącznik nr 1 do regulaminu:

    [...]

    IMO pkt 1 dotyczy "kart płatniczych" a pkt 4 "kart kredytowych".

    Jest też mowa o tym, że autoryzacja kart odbywa się na stronie
    operatora, którym jest eCard - a na stronach tego operatora można
    przeczytać: "System autoryzacji kart płatniczych eCard S.A. umożliwia
    przyjmowanie płatności z całego świata..." -
    http://www.ecard.pl/platnosci-karta.htm

    j.

  • 8. Data: 2011-04-27 11:07:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    wiatrak napisa?(a):

    [...]

    > Nie kazda ryba jest śledziem, ale każdy śledż (z tych pływajacych w morzu)
    > jest rybą.

    Ok, na rybołówstwie się nie znam więc zadam pytanie u źródła, czyli
    zapytam firmę Liberty ;) Dam znać czy/co odpowiedzą ;)

    j.

  • 9. Data: 2011-04-27 15:53:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
> [...]
    > oni mają
    > umowę z Polcardem. Ta z kolei światowa firma nie akceptuje

    Era sie chyba poklocila i przyjmuje przez przelewy24.pl/Dialcom24

    > Powiem więcej - Paypalem też nie zapłacisz. Kiedyś się dało,
    > później
    > stwierdzili, że mają to w dupie. Rzekomo ze względów
    > bezpieczeństwa.

    Ale w Orange mozesz doladowac za pkt payback :-)

    A paygsm/payu jest niezalezne czy tezprzechodzi przez BM ?
    Ale w regulaminie sa podobni - polskie karty.

    J.

  • 10. Data: 2011-04-27 16:00:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 17:53:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > Era sie chyba poklocila i przyjmuje przez przelewy24.pl/Dialcom24

    przelewy to przelewy, płatność kartą to co innego.
    Oprócz tego cały cywilizowany świat używa Paypala.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Apple daje multitasking tylko wtedy gdy dziala on rewelacyjnie a wiec 3GS