  • 11. Data: 2011-04-27 16:07:25
    Temat: Re: Doładowanie SIMPLUSA z zagranicy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > przelewy to przelewy, płatność kartą to co innego.
    > Oprócz tego cały cywilizowany świat używa Paypala.

    Placic karta tam tez mozna (ale mnie tylko kredytowe obsluguje).

    Bardziej patrze na to przez pryzmat BM - pierwszy operator ktory
    zrezygnowal ?

    J.

  • 12. Data: 2011-04-27 16:26:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 18:07:25 +0200, J.F. napisał(a):

    > Bardziej patrze na to przez pryzmat BM - pierwszy operator ktory
    > zrezygnowal ?

    kwestia czy to oni zrezygnowali z Paypala czy Paypal z nich.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 13. Data: 2011-04-27 17:02:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-27 18:00, Waldek Godel pisze:

    > przelewy to przelewy, płatność kartą to co innego.
    > Oprócz tego cały cywilizowany świat używa Paypala.

    Taa, szczególnie po ostatnich numerach...

  • 14. Data: 2011-04-28 17:33:35
    Od: "Wojciech Rymer" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Rymer" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    >Mam problem, użytkownik Simplusa wybył za granicę, nie ma innej
    >możliwości doładowania konta jak tylko zapłacić kartą kredytową, i
    >tutaj jest problem gdyż strona Plusa i pokrewne uniemozliwiają
    >sfinalizowanie transakcji za pośrednictwem zagranicznej karty
    >kredytowej.
    >I teraz pytanie czy istnieje jakiś sposób by realizować bezproblemowo
    >te doładowania, czy tez jakaś firma w Polsce zaakceptuje zagraniczną
    >KK?

    Udało rozwiązać się problem, mianowicie firma paygsm.pl nie zgłasza
    problemów przy doładowaniu i zapłacie KK wystawioną przez zagraniczny bank.
    Taką informację otrzymałem od nich. Może się komuś to przyda.

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 15. Data: 2011-05-07 17:05:34
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Użytkownik Wojciech Rymer napisał:
    > Uda?o rozwi?zaae sie problem, mianowicie firma paygsm.pl nie zg?asza
    > problemów przy do?adowaniu i zap?acie KK wystawion? przez zagraniczny bank.
    > Tak? informacje otrzyma?em od nich. Mo?e sie komu? to przyda.

    Z polskich opcji doładowania to http://doladowania.agadka24.pl działają
    bezproblemowo z zagranicznymi KK. Używam od dobrych dwóch lat i polecam :)

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl