  • 1. Data: 2010-01-28 18:19:13
    Temat: Re: Dojazd do Szczyrku Czyrna
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 18:11:17 +0100, Camel napisał(a):

    > Wybieram sie w Sobote, jak drogi po ostatnich opadach ? Podpowie ktos
    > jezdzacy w tamtych okolicach ? Bede jechal z Sosnowca, lancuchy
    > oczywiscie w bagazniku beda ale chodzi mi o trase do samego osrodka
    > narciarskiego na Czyrnej.

    A co za problem, nawet jak tam śnieg jest? Wjeżdzaliśmy tam 25 lat temu,
    kredensem obutym w Dębicę D124, w najgorsze śniegi, a nikomu się tam nie
    chciało odśnieżać.
    Bandy obok drogi były na metr śniegu, pług jeździł może trzy razy dziennie
    - jak dobrze szło. Mimo to zawsze dawało się dojechać do Czyrnej a nawet do
    Soliska. Dalej bywało różnie, ale przeważnie dawało się nawet na salmopol
    dojechać.

    To teraz w dobie ESP/ABS zimowych opon i pierdyliarda innych wynalazków
    sztukujących brak umiejętności kierowania pojazdem ma się nie dać? No weź
    mnie nie rozśmieszaj.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-01-28 18:29:57
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Waldek Godel !:

    > To teraz w dobie ESP/ABS zimowych opon i pierdyliarda innych wynalazków
    > sztukujących brak umiejętności kierowania pojazdem ma się nie dać? No weź
    > mnie nie rozśmieszaj.

    I w dobie opon letnich przy takich śniegach także :-( ! Nie raz dziś
    widziałem takich, co to ani opon / albo zero umiejętności.

    Ale w sumie ta trasa, to z górskim przejazdem nie ma nic wspólnego -
    praktycznie plaskato ;-) !

    A ESP to niestety czasem przeszkadza ...

    pzdrw.
    --
    Grzegorz