  • Data: 2011-11-06 11:31:18
    Temat: Re: Dogorywający ksenon
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 05 Nov 2011 22:56:47 +0100, *Krzysztof 45* napisał(a):

    > Zmienia barwę i ogólnie od jakiegoś czasu marnie świeci. Nocki coraz
    > wcześniej i pasuje je wymienić.
    > PHILIPS D2S 85122 COLOR MATCH. Ktoś wie gdzie je odstanę we wrocku lub
    > nawet dolnym sląsku?
    > Za namiar na sprzedawcę z allegro który nie wciska philipsowskich
    > chinoli też będę bardzo wdzięczny.

    Krzysiek, ja u nas w mieście D1S Philipsa w akceptowalnej cenie
    (oczywiście z fakturą) kupowałem na Strachowskiego (firma AutoPlus czy
    jakoś tak - na alledrogo ich namierzyłem).
    Problemów żadnych do dzisiaj z tymi palnikami nie mam - a cena była
    znaaaacznie niższe niż chcieli w ASO (~800 PLN za szt. ;))

    Sebastian S.