eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaDodatkowy przewód od alternatoraRe: Dodatkowy przewód od alternatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dodatkowy przewód od alternatora
    Date: Fri, 18 Aug 2017 19:05:18 +0100
    Organization: localhost
    Lines: 25
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <on77db$hoh$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="82f2729dcd6a15796f0acddec2f4350a";
    logging-data="13981";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/nHkbGDkKUsgrZu6CJ4Po6r7RTRCUaPEg="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
    cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
    yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
    r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
    f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
    Cancel-Lock: sha1:un2+YJleI8fmJbNLO5bHsCkI6FU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722293
    [ ukryj nagłówki ]

    Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Mam spadek napięcia rzędu 0,5V między tym co wychodzi na
    > alternatorze, a klemami na akumulatorze. Będzie ok, jak dołożę
    > dodatkowy przewód miedziany sensownej grubości między plusy i
    > dodatkowy miedzy minus akumulatora i którąś śrubę na silniku?
    > Elektrykiem nie jestem, na mój chłopski rozum problemu nie widzę,
    > ale wolałem się spytać.
    >

    Problemu elektrycznego nie będzie ale musisz wziąć pod uwagę debilów z
    klapkami na oczach, którzy mają utarte schematy tak ma być i koniec.

    Jeśli naprawiasz wszystko sam to spoko a jeśli oddajesz do mechaników
    to ostrożnie. W zimy woziłem drugi akumulator podłączony w kabinie
    gdyby ktoś ukradł auto i tylko "zdjął klemy" pod maską i poszedł sobie
    pogadać przez komórkę to pożar gotowy.

    Na klemach ma być od 14.4v jak jest mróz do 13.8v jak jest silnik
    zagrzany.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: