-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: PiteR <e...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Dodatkowy przewód od alternatora
Date: Fri, 18 Aug 2017 19:05:18 +0100
Organization: localhost
Lines: 25
Message-ID: <X...@l...net>
References: <on77db$hoh$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="82f2729dcd6a15796f0acddec2f4350a";
logging-data="13981";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/nHkbGDkKUsgrZu6CJ4Po6r7RTRCUaPEg="
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: -_oyh|4H4"72?rzp.7kL3S)kRl[I9TRNw"X-ql}a{35R?(k8SX];jAk,9\CCo3[{O>$N^&!A;-*5J
cL#zqnwq[*F7Hv9:{Qr:/@ceLpX;G*coP7ZK{v\>f!r|"yER^p#B8'mx$4O5?BW{PQI("Qs13ZRjW
yM+^/xYAf+1PXhrtcmv-g)l(X1D|W`|%<W2V7q%b0Sc.A~(4_`DGZ\&*7N^kkw8SG97*T>47|9}rN
r)L_8w!XGb8pOu*yX+}\1oDXH?>h!)HQ-tErC#B:EG^KT4xjM()0=>o:4KQhUwT6\a(~Z!^Y=s5!:
f>@Jbpe0d|W%c1#~CN)COtV,1HHmFv~n9hayM*2uO(]<Lf
Cancel-Lock: sha1:un2+YJleI8fmJbNLO5bHsCkI6FU=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:722293
[ ukryj nagłówki ]Mateusz Bogusz pisze tak:
> Mam spadek napięcia rzędu 0,5V między tym co wychodzi na
> alternatorze, a klemami na akumulatorze. Będzie ok, jak dołożę
> dodatkowy przewód miedziany sensownej grubości między plusy i
> dodatkowy miedzy minus akumulatora i którąś śrubę na silniku?
> Elektrykiem nie jestem, na mój chłopski rozum problemu nie widzę,
> ale wolałem się spytać.
>
Problemu elektrycznego nie będzie ale musisz wziąć pod uwagę debilów z
klapkami na oczach, którzy mają utarte schematy tak ma być i koniec.
Jeśli naprawiasz wszystko sam to spoko a jeśli oddajesz do mechaników
to ostrożnie. W zimy woziłem drugi akumulator podłączony w kabinie
gdyby ktoś ukradł auto i tylko "zdjął klemy" pod maską i poszedł sobie
pogadać przez komórkę to pożar gotowy.
Na klemach ma być od 14.4v jak jest mróz do 13.8v jak jest silnik
zagrzany.
--
Piotrek
Let me see your war face.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=