  • 11. Data: 2010-02-03 10:12:55
    Temat: Re: Dodatki do LPG
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i8ysppxb7thr.1r3qgi9jv3ncq.dlg@40tude.net...

    > Instalke mam III generacji.

    Najgorszy z mozliwych wariantow ... oby nie zaczela nawalac.

    >Na temat wrazliwosci wtryskiwaczy nie wiem nic
    > :)

    Bo tam takich nie ma, sa silniki krokowe (2) i rozdzielacz. Te instalacje sa
    trudne w regulacji i bardzo ciezko uzyskac takie efekty jak przy sekwencji -
    jednak nie jest to niemozliwe.

    Picasso

  • 12. Data: 2010-02-03 10:44:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 10:12:55 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Bo tam takich nie ma, sa silniki krokowe (2) i rozdzielacz. Te instalacje sa
    > trudne w regulacji i bardzo ciezko uzyskac takie efekty jak przy sekwencji -
    > jednak nie jest to niemozliwe.

    Jesli chodzi o spalanie i osiagi, to nie mam zastrzezen. 13 litrow w
    miescie i 9,5-10 w trasie to nie jest zly wynik dla zeteca 1.8. Roznice
    mocy czuje sie tylo przy bardzo zlym gazie. Tylko te swiece i kable krotko
    zyja.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 13. Data: 2010-02-03 10:47:26
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > mocy czuje sie tylo przy bardzo zlym gazie. Tylko te swiece i kable krotko

    w zetecu to nie tylko to krótko żyje, głowica dostaje bardzo po dupie,
    te japońskie konstrukcje :/

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-02-03 12:07:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Maciek pisze:

    > Hmmm... Swiece mam zalecane przez Forda, a kable dobieral gazownik. Taki
    > zestaw wytrzymuje mi srednio zaledwie 10 tys. km.

    ????
    I co się dzieje? Bo u mnie kable oryginalne nissana (14 lat), świece iskra,
    zmieniane co 30kkm, bardziej z obowiązku niz potrzeby. Jedyne co wymagało
    wymiany w WN to kopułka, bo miała przebicie.
    Aha - raz miałem świece bosha, i faktycznie po niecałych 10kkm odmówiły pracy.
    W innym samochodzie miałem zaś nieoryginalne kable i też nadawały się one
    do wymiany i to praktycznie od momentu ich założenia...

  • 15. Data: 2010-02-03 12:16:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 12:07:46 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > ????
    > I co się dzieje?

    Pogarszaja sie osiagi i zaczyna sie "pykanie" i strzelanie w kolektor. Mija
    jak reka odjal po wymianie ww. elementow.

  • 16. Data: 2010-02-03 12:26:50
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > (blisko dziesięć lat na gazie (;-)) mówi mi, by pilnować silnika i
    > instalcji
    > a nie kieszeni producentów bazyliona dodatków)

    ŚFIENTE SŁOWA

  • 17. Data: 2010-02-03 12:28:17
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Maciek pisze:

    > Hmmm... Swiece mam zalecane przez Forda, a kable dobieral gazownik. Taki
    > zestaw wytrzymuje mi srednio zaledwie 10 tys. km.

    Zmień gazownika!

  • 18. Data: 2010-02-03 12:43:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 12:28:17 +0100, szymo napisał(a):

    > Zmień gazownika!

    To mi polec dobrego w Krakowie albo w promieniu 20 km od miasta. Na razie
    nie bede pisal, z ktorych juz korzystalem :)

  • 19. Data: 2010-02-03 12:45:31
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Maciek pisze:

    > To mi polec dobrego w Krakowie albo w promieniu 20 km od miasta. Na razie
    > nie bede pisal, z ktorych juz korzystalem :)

    W Bydgoszczy móglbym Ci dobrego polecić ale to trochę jednak za daleko :)

  • 20. Data: 2010-02-03 13:33:15
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Maciek pisze:

    > Pogarszaja sie osiagi i zaczyna sie "pykanie" i strzelanie w kolektor. Mija
    > jak reka odjal po wymianie ww. elementow.

    Hmm
    Może stale zakładasz jakieś kiepskie? Strzał w kolektor - owszem podobno
    istnieje takie zjawisko. Nawet widywałem u znajomych jego skutki... Jednak
    przez 15 lat jeżdżenia na LPG (3 różne auta) osobiście nie miałem okazji