  • Data: 2013-04-06 23:06:16
    Temat: Re: Dobry zasilacz
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-06, Mr. Misio <m...@g...pl> wrote:
    > przy pracy komputera 24/24 jak np. u mnie to jest 3xWiecej :)

    No jeśli Twój komp przez te 24/24 nie jedzie na 100%, to ja bym
    pomyślał nad drugim. To dopiero będzie oszczędność.

    Nie wiem jak jest u Ciebie, ale znam takich zawodników, co na jednej
    maszynie chcą grać w najnowsze gry na 3 monitorach, ale trzymają
    je włączone non stop, bo się jakiś torrent ściąga albo jakiś serwer
    quake'a prowadzą i tak dalej. Efekt? 300W w idle na coś, co mógłby
    robić komp z 10-krotnie mniejszym poborem. No i specyficzny mikroklimat
    w pomieszczeniu :).
    Na takim tle ten ewentualny zysk z efektywności zasilacza traci sporo
    atrakcyjności :D

    No i należy pamiętać, jak wyglądają krzywe efektywność(obciążenie).
    Przy małym poborze jest zazwyczaj słabo, przy 50% obciążenia jest
    maksymalna efektywność, a powyżej trochę spada (w lepszych minimalnie,
    a w gorszych znacznie).

    pozdrawiam,
    Kosu