    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Date: Sun, 3 Jul 2011 19:05:43 +0200

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4e0e331b$0$2460$65785112@news.neostrada.pl...
    > O dziwo daawno temu mnie na kursie uczono że sprzęgło wciskamy dopiero w
    > ostatniej fazie hamowania.Kurcze widać teraz się nawet uwsteczniają.

    Tak zapytam starych dinozaurów: czy ktoś kiedykolwiek uczył Was jeździć
    motocyklem jak mieliście naście lat? W tamtych czasach każdy już umiał
    jeździć na moturze jak szedł robić prawo jazdy. Prawo jazdy to był tylko
    kwit dla milicji. Kwit do legalnego poruszania się po drogach. Każdy jeździł
    na czym się dało - to było jak nauka chodzenia u dziecka - niby ktoś tam coś
    pokazywał ale tak naprawdę to samo przyszło. Ktoś, kto marzył o motocyklu,
    aż się rwał do jazdy, jak nie miał swojego, to pożyczał od kolegów - to było
    jak marihuana. Dzisiaj wygląda to często tak: Misiek ma 20-30 lub 40 lat,
    nigdy w życiu nie jeździł na jednośladzie (o rowerze nie wspomnę-Pawlak) i
    nagle ni z gruchy ni z pietruchy we łbie ma pomysła, że on zacznie jeździć
    motocyklem. Bo fajnie to wygląda, bo to przedłużenie kutasa, szpan, moda, bo
    nagle jest kasa. I taki Misiek zielony jak pietrucha wali na kurs prawa
    jazdy. Żeby był najlepszy MISZCZ - Rossi, Czachor czy Ferdek Kiepski, żaden
    z nich nie ma szans nauczyć takiego Miśka jazdy moturem. Pokusiłbym się o
    teorię, że nawet nie ma szans nauczyć go na tyle, żeby zdał egzamin. Ktoś,
    kto nie czuje zewu krwi od małego, nie powinien siadać na motur jako zabawkę
    dla szpanu, czy dla powodów podanych wyżej... Takie moje skromne zdanie.
    Starego chuja.

    --
    Grzybol