  • Data: 2011-07-03 17:45:36
    Temat: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-03 19:21, Grzybol pisze:

    > Ja na kurs na na prawo jazdy na moto poszedłem jak miałem 16 lat Można
    > było za zgodą rodziców - podrobiłem podpis starego na kwicie i byłem.
    > Kase zarobiłem na zbieraniu truskawek w wakacje. Wystarczyło na sam
    > motur.

    Ja dostalem od rodzicow ETZ250e na 16 urodziny. Wiedzieli ze nie mam pj
    ale im obiecalem ze nie bede jezdzil po ulicach. Oczywiscie jezdzilem.
    Potem caly miesiac czyscilem fontanny w NRD na obozie OHP. Wszyscy za
    zarobione marki kupowali buty Salamander i slodycze a ja sobie kazalem
    kufry Pneumant ze stelazem do MZ. Ale bylem z tych kufrow dumny !

    > Wyobraź sobie dzisiaj po takim egzaminie Miśka o którym pisałem
    > wcześniej na drodze publicznej:-)

    Faktem jest ze motocykle sa teraz modne i kupa dziadow chce sie
    odmlodzic wsiadajac na motocykl. A ze w mlodosci jezdzili WSKami i nawet
    zrobili pj kat A to im sie wydaje ze potrafia. A nie potrafia bo oprocz
    znajomosci znakow nie maja pojecia o jezdzie na moto.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X