  • Data: 2011-07-03 17:50:53
    Temat: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Tak zapytam starych dinozaurów: czy ktoś kiedykolwiek uczył Was jeździć
    motocyklem jak mieliście naście lat? W tamtych czasach każdy już umiał
    jeździć na moturze jak szedł robić prawo jazdy. Prawo jazdy to był tylko
    kwit dla milicji.

    Ja zrobilem bo mialem dosc pchania WFM-ki jak mnie dzielnicowy po raz
    kolejny spuscil powietrze.
    Na egzamin (bo kurs byl tzw eksternistyczny czyli go wcale nie bylo)
    przyjechalem na moto. Nie uczesniczylem w nim wcale bo poprosili mnie zebym
    odpalil egzaminacyjna WSK - bez tego egzamin by sie odbyl.
    Odpalilem i juz. Byc moze stad moje do dzis niskie kwalifikacje.

    *** Kwit ...cut - troche kombatanctwa ...jak marihuana.

    No

    ***Dzisiaj wygląda to często tak: Misiek ma 20-30 lub 40 lat,
    nigdy w życiu nie jeździł na jednośladzie (o rowerze nie wspomnę-Pawlak) i
    nagle ni z gruchy ni z pietruchy we łbie ma pomysła, że on zacznie jeździć
    motocyklem.

    Bo sie naczytal foruma, naogladal "wielkich fabryk" czy jak tam bylo.
    Grzybol Ty jakis nie na czasie jestes chyba...
    Masz szmal to kupujesz 1198 wynajmujesz ekipe i stajesz sie n.p. pierwszym
    polakiem w moto2...chuj ze o jezdzie masz male pojecie. Do pewnego poziomu
    mozna dojsc praca podparta kasa - dopiero potem juz jest potrzeby talent.
    Temat mody na jednoslady byl tu omawiany wielokrotnie nawet przez precla
    przewinelo sie kilku lanserow

    --
    Tytus
    żółta motorynka