    From: kakmar <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dobry plan na wakacje ! [troche SPAM]
    Date: Fri, 1 Jul 2011 23:02:08 +0000 (UTC)

    Dnia 01.07.2011 Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał/a:

    > Strasznie mnie ciekawi to urocze hasełko. Czym się wg Ciebie różni jedno od
    > drugiego? Gdzie w 20 godzin nauczyłeś się jeździć motocyklem?
    > Co z tymi sławnymi historiami, że po pierwszych 10 tys km jest najgorzej, bo
    > zaczyna się wydawać, że coś umiem?
    >
    > Skończmy już może więc gadanie "to marna szkoła, bo zaledwie uczy zdać
    > egzamin". Skoro uczy zdać - to znaczy, że to dobra szkoła. Kropka.

    To nie tak, znaczy po 20h nie nauczysz się jeździć, ale to czego się dowiesz
    będzie miało spory wpływ na to jak sobie poradzisz na drodze.
    Dalej standardowo ucząc się samemu z praktyki i na własnych błędach, ma się
    odniesienie właśnie do kursu. Mało kto poważnie eksperymentuje z sukcesem,
    a nie zbyt wielu też idzie na doszkalanie.
    Egzamin praktyczny można bez problemu zdać niewiele umiejąc, jest bardzo
    prosty. Nijak się on ma do codziennej praktyki na drodze. Dla większości
    kurs jest jedynym szkoleniem, zdany egzamin daje prawo jazdy i przekonanie
    że się umie. Dlatego kurs jest ważny, 20h to mało, ale pozwala nauczyć się
    znacznie więcej niż jest wymagane na egzaminie.
    Inna sprawa jak ocenić czy dana szkoła jest dobra czy nie. Jeśli ktoś uważa
    że da radę to lepsza będzie najtańsza, jak chce jeździć nowym motocyklem w
    markowym kasku za 2k to też ma taką ofertę.
    Jak ktoś chce się nauczyć jeździć, bo nie umie, to musi poszukać szkółki
    gdzie uczą jeździć, a potem dalej się uczyć.

    --
    kakmaratgmaildotcom z codziennym widokiem na trasę egzaminacyjną.