  • 11. Data: 2011-03-09 20:46:03
    Temat: Re: "Dobre" drogie drogi
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Jak towar nie spełnia kryteriów to się go nie odbiera. Przecież powinni
    > ścigać wykonawcę do skutku równo tydzień w tydzień potrącając kary
    > umowne.

    Tak, tak, masz rację, bazuj na sensacyjnych doniesieniach medialnych,
    niech droga stoi zamknięta i wtedy będą kolejni narzekali, że jest
    zrobiona, ale korzystać nie można. Jest gwarancja, jest umowa.
    To co opisali to są drobiazgi przy tej inwestycji.

  • 12. Data: 2011-03-09 21:08:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > zrobiona, ale korzystać nie można. Jest gwarancja, jest umowa.
    > To co opisali to są drobiazgi przy tej inwestycji.

    Jasne. A niedługo będziemy się cieszyć że jakakolwiek droga w ogóle jest.

  • 13. Data: 2011-03-09 21:16:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Mar 2011 19:50:21 +0100, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    presowa-S8-juz-sie-posypala.html

    >Przecież droga jest odebrana warunkowo - jeden z problemów to właśnie
    >niska jakość warstw bitumicznych.

    Ale nadzor powinien byc obecny jak te nawierzchnie kladli.
    Z termometrem w kieszeni.

    J.

  • 14. Data: 2011-03-09 21:18:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-03-09 21:08, CeSaR pisze:

    > Jasne. A niedługo będziemy się cieszyć że jakakolwiek droga w ogóle jest.

    LOL - dopiero co media brzęczały że gotowa, a stoi zamknięta. Teraz źle
    że otworzyli, ale będą poprawki. Ot nasza narodowa pamięć.
    Proponuję jednak częściej korzystać z mózgu niż telewizora.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 15. Data: 2011-03-09 23:29:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-09, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Tak, tak, masz rację, bazuj na sensacyjnych doniesieniach medialnych,
    > niech droga stoi zamknięta i wtedy będą kolejni narzekali, że jest
    > zrobiona, ale korzystać nie można. Jest gwarancja, jest umowa.

    No jest gwarancja. Gwarancja jest od złatwienia wad, które wyjdą na jaw
    w okresie gwarancyjnym! Jak kupisz samochód w salonie to odbierzesz go
    bez silnika czy kół? Bez działającego podgrzewania lusterek? To ma być,
    ma być sprawne i działające *od razu*.

    > To co opisali to są drobiazgi przy tej inwestycji.

    Jechałeś tą drogą? Nierówna nawierzchnia to nie jest drobiazg!

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2011-03-09 23:30:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-09, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nadzor powinien byc obecny jak te nawierzchnie kladli.
    > Z termometrem w kieszeni.

    Nie... Termometr i koperta w kieszeni to zły pomysł. Urządzenia
    pomiarowe powinny być w miejscu gdzie należy dokonać pomiarów...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 17. Data: 2011-03-09 23:31:44
    Od: scob <1...@3...pl>

    > Życie, życie:
    >
    > "Pęknięcia jezdni, nierówna nawierzchnia, błędy w oznakowaniu i wytarte
    > pasy ruchu - tak wygląda najdroższa trasa w Polsce niespełna dwa
    > miesiące po otwarciu."
    >
    > http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/575930_Trasa-eks
    presowa-S8-juz-sie-posypala.html

    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    sie czepiacie!

  • 18. Data: 2011-03-09 23:39:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-09, scob <1...@3...pl> wrote:

    > sie czepiacie!

    Oczywiście. Jak się robi drogę za ponad dwieście milionów za kilometr to
    ma być dobra. A jak się odbiera wadliwą to [censored] urzędasy powinny
    iść siedzieć.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-03-10 07:55:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-09 21:18, DoQ pisze:

    > LOL - dopiero co media brzęczały że gotowa, a stoi zamknięta. Teraz źle
    > że otworzyli, ale będą poprawki. Ot nasza narodowa pamięć.

    Że przypomnę narzekania, że jeszcze nie otwarta np.:
    http://groups.google.com/group/pl.regionalne.warszaw
    a/browse_thread/thread/60fa7153623a3852/40afa7b9a09f
    7d31?hl=pl&q=S8+nadal+nieczynna+-+TVN+glupieje#40afa
    7b9a09f7d31

    http://tinyurl.com/6k6ntea

    > Proponuję jednak częściej korzystać z mózgu niż telewizora.

    E tam - łatwiej tworzyć TWA i narzekać na urzędników, wsadzać
    ich do paki i robić dużo krzyku.

    Z całą pewnością zadziała :P

  • 20. Data: 2011-03-10 08:01:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    > w okresie gwarancyjnym! Jak kupisz samochód w salonie to odbierzesz go
    > bez silnika czy kół? Bez działającego podgrzewania lusterek? To ma być,

    To jest droga, a nie samochód. Idź kup inną u konkurencji, oczywiście
    z ta samą częścią DC. Może być bez tych ogrzewanych lusterek.

    > Jechałeś tą drogą? Nierówna nawierzchnia to nie jest drobiazg!

    Najwyraźniej się nie rozumiemy, ale wcale mnie to nie dziwi.