  • 11. Data: 2012-07-13 11:09:58
    Temat: Re: Dobra linka sprzegla? Jaka?!
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:jtmk8l$k$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale ta spirala jest "w kupie" trzymana tworzywem. Jesli tworzywo zmieknie
    > to spirala ma mozliwosc lekkiego rozchodzenia sie na boki.

    Ale "rozchodzenie się" - jak to napisałeś - może powodować teoretycznie
    wyłącznie wydłużenie pancerza, a to zmniejszyłoby luz linki i dało obiawy
    odwrotne od opisanych.
    Nie bardzo widzę możliwy problem z linką.
    Ale dlaczego ją wymieniałeś - może tu tkwi problem?

    Pozdrawim - JK.

  • 12. Data: 2012-07-13 11:14:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-12 17:35, Kuczu pisze:

    > Ogromne ? 90-100 stopni robi wrazenie na herbacie ale nie na stalowej
    > lince. Zreszta w trakcie jazdy linka jest chlodzona przez ped powietrza
    > i mozna ja normalnie trzymac reka bez obawy o oparzenie.

    Nawet jak sie oprze o wydech i sie grzeje, az do zjarania izolacji nie
    ma zadnych objawow do czasu az sie zacznie zacierac/rdzewiec/itp.

    pozdr
    newrom

  • 13. Data: 2012-07-13 16:02:34
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości grup
    > Ale "rozchodzenie się" - jak to napisałeś - może powodować teoretycznie

    Rozchodzenie w przekroju poprzecznym, a nie wzdluz linki.

    > Ale dlaczego ją wymieniałeś - może tu tkwi problem?

    Wymienilem, bo musialem - zerwala sie przy klamce.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 14. Data: 2012-07-14 13:03:24
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    "Ivam" <f...@p...fm> wrote:

    >Ale ta spirala jest "w kupie" trzymana tworzywem. Jesli tworzywo zmieknie to
    >spirala ma mozliwosc lekkiego rozchodzenia sie na boki.

    To jest prawdopodobne.
    To nawet nie o to idzie, ze na boki, tylko te rozne linki
    'podejrzanego pochodzenia" miewaja pancerze skrecone "niescisle",
    ktore sprezynuja. Byc moze w nowej lince tworzywo na zimno usztywnia
    te sprezyne.

  • 15. Data: 2012-07-14 14:50:43
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości grup
    com...
    > 'podejrzanego pochodzenia" miewaja pancerze skrecone "niescisle",
    > ktore sprezynuja. Byc moze w nowej lince tworzywo na zimno usztywnia
    > te sprezyne.

    Mozliwe - w kazdym razie zobaczymy, kiedy przyjdzie inna linka.

    Sprawdzalem tez wyglad zewnetrzny - oryginalna miala jeszcze jedna gumowa
    warstwe - tak jak przewody od ukladu chlodzenia, taka rurke nalozona. Nowa
    tego nie ma - sam pancerz w tworzywie.

  • 16. Data: 2012-07-16 21:36:49
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości grup
    > Problem mam - wymienilem linke sprzegla

    Prosze o werble... zwyciestwo!

    Jeszcze nie mam linki z larssona, ale kumpel mial od fazera. Porownanie:
    - oryginal widac zwiniety drut bardzo gesty (2-3mm), duzo mniejszy skok
    klamki potrzebny do pelnego wysprzeglenia, pod wplywem temperatury skok bez
    zmian, luz na dzwigni powiekszyl sie o 2-3mm
    - podroba, drut bardzo gruby (splot 5-6mm), linka grubsza bez dodatkowej
    gumowej oslony, na zimno ponad polowa klamki do pelnego wysprzeglenia, na
    cieplo pelne wcisniecie to malo

    Zatem linka. Serdecznie odradzam linki ze sklepu motocyklowego "klasa", bo
    stamtad mam te gowniana.