  • 1. Data: 2012-07-11 13:39:53
    Temat: Tor w Bydgoszczy - ukończony
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Tor w Bydgoszczy jest skończony.

    Odbyły się pierwsze zawody. Do końca tygodnia ma się pojawić oferta dla
    ludzi z ulicy.

    Wiem, że temat interesuje raptem 3 osoby na tej grupie, ale co mi tam.

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-07-11 14:12:48
    Temat: Re: Tor w Bydgoszczy - ukończony
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-11, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Tor w Bydgoszczy jest skończony.

    To wkoncu skonczony czy ukonczony? Tak po preclowsku zapytam.

    > Odbyły się pierwsze zawody. Do końca tygodnia ma się pojawić oferta dla
    > ludzi z ulicy.
    >
    > Wiem, że temat interesuje raptem 3 osoby na tej grupie, ale co mi tam.

    Kto sie w ogole tym obiektem zajmuje? Automobil klub?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-07-11 14:15:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-11 14:12, AZ pisze:

    > To wkoncu skonczony czy ukonczony? Tak po preclowsku zapytam.

    Zbędę (jest takie słowo?) pytanie pogardliwym milczeniem.

    > Kto sie w ogole tym obiektem zajmuje? Automobil klub?

    PZM. Państwowy tor za państwowe pieniądze. Także te, które dostali za
    tor w Lublinie (czy to był Radom?).

    --
    MN

  • 4. Data: 2012-07-11 14:19:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-11, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Zbędę (jest takie słowo?) pytanie pogardliwym milczeniem.

    To wszystko na co Cie stac!

    > PZM. Państwowy tor za państwowe pieniądze. Także te, które dostali za
    > tor w Lublinie (czy to był Radom?).

    No to moze byc ciekawie :-) Zobaczymy. Kasa za Lublin, interes zycia
    PZM - sprzedali za 10 baniek (OIDP) a zainwestowali w inny 2 banki no
    i wszyscy sa szczesliwi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-07-11 14:57:10
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-11 14:19, AZ pisze:
    > Kasa za Lublin, interes zycia
    > PZM - sprzedali za 10 baniek (OIDP) a zainwestowali w inny 2 banki no
    > i wszyscy sa szczesliwi.

    A nie? Prezesy pewnie niezla premie dostali, reszta kasy rozplynela sie
    w powietrzu w ciagu tygodnia a dobrego toru dla ludzi jak nie bylo, tak
    nie ma. Polsza.

    Pzdr
    --
    marider