    From: "Ivam" <f...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Dobra linka sprzegla? Jaka?!
    Date: Mon, 16 Jul 2012 21:36:49 +0200

    Użytkownik "Ivam" napisał w wiadomości grup
    > Problem mam - wymienilem linke sprzegla

    Prosze o werble... zwyciestwo!

    Jeszcze nie mam linki z larssona, ale kumpel mial od fazera. Porownanie:
    - oryginal widac zwiniety drut bardzo gesty (2-3mm), duzo mniejszy skok
    klamki potrzebny do pelnego wysprzeglenia, pod wplywem temperatury skok bez
    zmian, luz na dzwigni powiekszyl sie o 2-3mm
    - podroba, drut bardzo gruby (splot 5-6mm), linka grubsza bez dodatkowej
    gumowej oslony, na zimno ponad polowa klamki do pelnego wysprzeglenia, na
    cieplo pelne wcisniecie to malo

    Zatem linka. Serdecznie odradzam linki ze sklepu motocyklowego "klasa", bo
    stamtad mam te gowniana.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo