  • 1. Data: 2012-07-11 07:39:39
    Temat: Honda CBR 1000 RR 2008r. - możecie zerknąć na ten motor z "usterką"
    Od: Arhoz <a...@k...pl>

    Czy może ktoś orientuje się jakim cudem taka usterka powstała. W tak świeżym bardzo
    dobrej firmy motocyklu ?

    http://allegro.pl/show_item.php?item=2454625096

  • 2. Data: 2012-07-11 09:40:32
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Arhoz" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Czy może ktoś orientuje się jakim cudem taka usterka powstała. W tak
    >świeżym bardzo dobrej firmy >motocyklu ?

    Według mnie to raczej nie sprzedaje się moto z powodu sprzęgła. Może to być
    jakaś dużo większa "usterka".

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu

  • 3. Data: 2012-07-11 09:53:45
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 09:40, Drzewo pisze:
    > Użytkownik "Arhoz" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Według mnie to raczej nie sprzedaje się moto z powodu sprzęgła. Może to być
    > jakaś dużo większa "usterka".

    Może ma dużo $$$, mało czasu, a chce zmienić sprzęta na coś
    sensowniejszego - np. jakieś Stucati?

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 4. Data: 2012-07-11 10:10:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-11, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    ps.com...

    > Może ma dużo $$$, mało czasu, a chce zmienić sprzęta na coś
    > sensowniejszego - np. jakieś Stucati?

    Pierdolisz. Sensowniejszego i Ducati? Przeciez te slowa razem w oczy kluja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2012-07-11 10:21:29
    Od: a...@k...pl

    W dniu środa, 11 lipca 2012 10:10:37 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
> [...]
    > &gt;&gt;&gt; świeżym bardzo dobrej firmy &gt;motocyklu ?
    > &gt;&gt;
    > &gt;&gt; Według mnie to raczej nie sprzedaje się moto z powodu sprzęgła. Może to
    być
    > &gt;&gt; jakaś dużo większa &quot;usterka&quot;.
    > &gt;
    > &gt; Może ma dużo $$$, mało czasu, a chce zmienić sprzęta na coś
    > &gt; sensowniejszego - np. jakieś Stucati?
    > &gt;
    > Pierdolisz. Sensowniejszego i Ducati? Przeciez te slowa razem w oczy kluja.

    :)))

  • 6. Data: 2012-07-11 10:27:50
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-07-11 10:10, AZ pisze:

    > Pierdolisz. Sensowniejszego i Ducati? Przeciez te slowa razem w oczy kluja.

    Chyba nie - Honde sie kupuje zeby wlasnie nie stukalo i sie pewnie
    przestraszyl - w Stucatti to trzeba 2 pary zatyczek zakladac :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 7. Data: 2012-07-11 11:05:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Pierdolisz. Sensowniejszego i Ducati? Przeciez te slowa razem w oczy kluja.

    "Es ist immer etwas Wahnsinn in der Liebe. Es ist aber auch immer etwas
    Vernunft im Wahnsinn" -Nietzsche

    ("W miłości zawsze jest trochę szaleństwa. Ale i w szaleństwie jest
    również trochę rozsądku")

    Ducati/Alfa Romeo - niby nieporozumienia, ale pasja jest pasją, a
    motocykle z założenia nie służą jako "służbówki z kratką", więc dla mnie
    np. takie BMW (pomijając stricte turystyczne wersje 2oo), przy
    odpowiednich zasobach $$$ i czasu, mogłoby w ogóle nie istnieć. :)
    Zaś marzeniem jest garaż z Bimotą & Maserati (żadnym pie#$%&@#ym,
    snobistycznym Astonem, choć fajny)... ^_~

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 8. Data: 2012-07-11 16:02:29
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-11 10:27, Norbi pisze:

    > Chyba nie - Honde sie kupuje zeby wlasnie nie stukalo i sie pewnie
    > przestraszyl - w Stucatti to trzeba 2 pary zatyczek zakladac :)

    Nie zatyczek a podkładek-pod dekiel coby lepiej było słychać
    tamburyno,no chyba że dekiel z dziurami.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 9. Data: 2012-07-11 22:54:22
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu środa, 11 lipca 2012 07:39:39 UTC+2 użytkownik Arhoz napisał:
    > Czy może ktoś orientuje się jakim cudem taka usterka powstała. W tak świeżym bardzo
    dobrej firmy motocyklu ?
    6, tu doktorski;

    Roczniki 2008 mialy problem z wciaganiem oleju. Moze w tym przypadku zjadlo olej i
    zaczyna padac/padla panewka? Trzeba obejrzec i posluchac co autor ma na mysli piszac
    o stukaniu.

    pzdr, dr
    14/525/400/RR