  • Data: 2010-10-14 20:36:00
    Temat: Re: Dobra karta TV
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz pisze:

    > mniie nazeimnej nie lapie, przynajmniej jak probowalem rok temu

    Najpierw sprawdź czy jesteś w zasięgu. Teraz kupowanie bez tej funkcji
    to nieporozumienie.

    > ale wczesnuiej maialem najlepszego z averow zajakies 190 wtedy, byl
    > najlepszy, mial najlepszy obraz sratatata, ale dopiero jak go sprzedalem
    > i kupilem to co mam to jestem zadowolony.

    Mam AverTvStudio303. Obraz jest gorszy niż na TV pod XP ale za to pod
    LinuxMintDebian nie widzę różnicy i w dodatku nagrywam ślicznie do
    divixa+mp3 z pełną regulacją parametrów.

    Czy na twojej karcie da radę nagrywać? Divx-2000 dźwięk mp3-160