  • Data: 2010-10-18 19:49:31
    Temat: Re: Dobra karta TV
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz pisze:
    > jak masz jakis soft na mysli, to jesli darmowy to moge sprawdzic czy sie
    > nagrywa :)
    >
    > Pamietam, ze DScaler mi dzialal :) I tyle pamietam :)

    Po godzinach mozolnych testów stwierdziłem że najbliżej ideału Divx w
    pełnym palu + mp3 na AverTVStudio303 nagrywa oryginalny program
    producenta (i to w nie najnowszej wersji)
    Niestety można ustawić audio mp3 ale bez możliwości ustawienia jakości
    (jest za dużo pewnie ponad 200)
    Nagrywanie do MPG2 (DVD) to dość banalne i pewnie na każdej karcie da
    radę. Teraz na linuxie używam mencodera. Trochę to prostacko wygląda
    (konsola) :-) ale za to jakie efekty.

    PS. Wiem że w dzisiejszych czasach kiedy weszły nagrywarki, tunery z
    dyskami to taka zabawa może wydawać się śmieszna ale za to do 4-letniego
    komputera nie dołożyłem ani grosza i jeszcze długo nie będę widział
    takiej potrzeby. Co więcej... poważnie zastanawiam się nad zakupem
    dużego monitora zamiast telewizora. Wszystko przez te reklamy. Niech
    żyje wolność!!!