  • 41. Data: 2013-09-01 12:51:21
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > http://ukrytawladza.wordpress.com/2012/10/19/dziwne-
    i-tajemnicze-smierc
    > i-i-samobojstwa-w-polsce/

    Fascynująca lektura.
    Bardzo merytoryczna. Te wszystkie cudzyskowy sugerujące ze wypadek to nei
    wypadek a zawał to nie zawał.
    Gdyby tylko był jakis dowód...
    Jakikolwiek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 42. Data: 2013-09-01 12:54:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 01.09.2013 10:22, Budzik pisze:

    > Bardzo merytorycznie...

    Nie zauważyłeś, że w Polsce (prawie) wszyscy się wieszają? Kiedyś za
    dawnych czasów w służbach byli specjaliści od "wieszania się" i to nie
    jest dziś żadną tajemnicą. System się zmienił, ale specjaliści raczej
    nie wyparowali. Tak wiem teoria spiskowa, ale nadal mamy kilka
    niewyjaśnionych kompletnie "samobójstw" i nie zdziwiłbym się, gdyby za
    10-20 lat okazało się, że jednak to wcale nie były samobójstwa. Od razu
    uprzedzając Twoją ripostę, nie wierzę w wersję zamachu w Smoleńsku, ani
    nie sugeruję, że jakieś konkretne "powieszenie się" nie było
    samobójstwem. Zauważam jedynie dziwny zbieg okoliczności, który
    należałoby wyjaśnić ponad wszelka wątpliwość, bo póki co mam coraz mniej
    siły, aby wierzyć, że to wszystko to tylko zbiegi okoliczności.

    --
    anacron
    aba/

  • 43. Data: 2013-09-01 13:42:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-01 12:51, Budzik pisze:

    > Gdyby tylko był jakis dowód...
    > Jakikolwiek...

    Skutecznie są eliminowane. Ślepy jesteś? To że tego nie widzisz to nie
    mój problem.
    Zainteresuj się trochę tematem.

    --
    Krzysiek

  • 44. Data: 2013-09-01 19:03:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 31 Aug 2013 22:00:33 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Na pewno wiesz, ile L4 na 2 tygodnie?

    Nie wiem ile, ale w IZISie kosztuje 80 zł. Tzn. dwie wizyty po 40 zł.,
    z paragonem :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2013-09-01 22:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Skutecznie są eliminowane. Ślepy jesteś?

    to ze ktos umarł w wypadku, lub popełnił samobójstwo nie dowodzi tego, ze
    ktos mu pomógl.

    Na tej stronce np. jest napisane, ze zabity Papała był komendantem Policji.
    Był jak został zabity?

    > To że tego nie widzisz to nie
    > mój problem.
    > Zainteresuj się trochę tematem.

    Znaczy masz jeszcze jakies dowody poza tym spisem na stronie, który
    poakzal, ze ludzie umierają?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 45. Data: 2013-09-01 22:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Nie wiem ile, ale w IZISie kosztuje 80 zł. Tzn. dwie wizyty po 40 zł.,
    > z paragonem :)

    Drogo :)
    Ale ja mówiłem o stawkach bez paragonu ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 47. Data: 2013-09-01 22:16:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-09-01 22:00, Budzik pisze:

    > to ze ktos umarł w wypadku, lub popełnił samobójstwo nie dowodzi tego, ze
    > ktos mu pomógl.

    > Znaczy masz jeszcze jakies dowody poza tym spisem na stronie, który
    > poakzal, ze ludzie umierają?

    Polecam mniej TV a więcej myślenia.

    --
    Krzysiek

  • 48. Data: 2013-09-01 23:12:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
> [...]
    > ktos mu pomógl.
    >
    > Na tej stronce np. jest napisane, ze zabity Papała był komendantem

    No a jak niby?

  • 49. Data: 2013-09-02 00:16:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znaczy masz jeszcze jakies dowody poza tym spisem na stronie, który
    > poakzal, ze ludzie umierają?

    Dowód osobisty ?

  • 50. Data: 2013-09-02 10:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No a jak niby?

    Ano tak, ze juz nie był komendantem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?