  • 61. Data: 2013-09-03 19:17:37
    Temat: Re: Dobra, damy wam spokój
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Po pierwsze, to nie jest forum,

    Oczywiście że jest :-) Nie jest tylko takim forum o jakim Ty akurat myślisz

  • 62. Data: 2013-09-11 10:43:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-30, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a co on w ogóle robił z tym telefonem? sraczki dostali z tym sprawdzaniem
    > IMEI do czego nie mają zadnego prawa.

    Oczywiscie, ze maja. Powiedza, ze bylo uzasadnione podejrzenie iz telefon
    jest jumany a Ty z geby wygladales na zlodzieja i tyle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 63. Data: 2013-09-11 10:44:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-30, masti <g...@t...hell> wrote:

    > w końcu ktoś ich nauczy, że sięganie po telefon kończy się na dywanie u
    > komendanta

    Ale Ty w Polsce zyjesz? Mi sprawdzili telefon i laptopa a sam komendant
    odpisal, ze po rozmowie z nimi oni tego nie potwierdzili.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2013-09-11 10:46:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Sep 2013 08:43:40 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Oczywiscie, ze maja. Powiedza, ze bylo uzasadnione podejrzenie iz
    > telefon jest jumany a Ty z geby wygladales na zlodzieja i tyle.

    ciekawe jak to podejrzenie uzasadnią na piśmie. Bo po oficjalnej skardze
    będą musieli. Ty też jak "władza" coś chce kładziesz uszy po sobie?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2013-09-11 11:18:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-11, masti <g...@t...hell> wrote:

    > ciekawe jak to podejrzenie uzasadnią na piśmie. Bo po oficjalnej skardze
    > będą musieli. Ty też jak "władza" coś chce kładziesz uszy po sobie?

    Nie klade uszu po sobie, jestem realista. Nie wiem czy pamietasz
    opisywany przeze mnie przypadek bo chyba tylko sobie teorytyzujesz. Mialem
    przypadek przeszukania, chcialem protokol - nie dostalem, zlozylem skarge
    do komendanta - otrzymalem odpowiedz, ze po rozmowie z funkcjonarjuszami
    opisana przeze mnie sytuacja nie miala miejsca i przypomina, ze zostalem
    ukarany mandatem za brak dokumentu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 66. Data: 2013-09-11 23:25:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Oczywiscie, ze maja. Powiedza, ze bylo uzasadnione podejrzenie iz telefon
    > jest jumany a Ty z geby wygladales na zlodzieja i tyle.

    Czyli nie mają

  • 67. Data: 2013-10-22 10:33:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 30 Aug 2013 22:46:10 +0200, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >Sprawa numer dwa. policjant bez powodu wylegitymował gościa - na razie
    >nic złego się nie stało, może się troszkę mało delikatnie z gościem
    >obchodził, ale włos mu z głowy nie spadł. Wykasował mu pliki z telefonu
    >- naganne. ale rzecznik policji ma bez zbadana sprawy napisać ze....
    >wywali go z roboty?

    a dlaczego nie? Skoro facet pokazał, że się nie nadaje do tej roboty,
    to niech poszuka innej.
    Kiedyś zwróciłem kierowcy radiowozu uwagę, że przejechał na
    "późnożółtym", to po prostu się zawstydził i przeprosił, że się
    zagapił.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski