    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dobór akumulatorka 3,6V i układu ładowania
    Date: Wed, 06 Feb 2013 17:51:39 +0100

    Am 06.02.2013 17:44, schrieb Atlantis:

    > W pierwszej wypowiedzi tego wątku podałem oszacowane zużycie baterii.
    > Rozumiem, że tutaj nie ma problemu i przeciętna bateria z komórki
    > wytrzyma pobór prądu rzędu 1,5A przez GSM, 700mA przez dzwonek
    > (impulsami) + wszystko co weźmie Atmega z poboczną elektroniką?

    Do impulsów są kondensatory, więc te ampery zbytnio nie rażą. Pytałem o
    zapotrzebowanie na energię, nie maksymalny prąd. Przeciętny akumulator z
    komórki wytrzyma, kwestia ile chcesz mieć czasu bez ładowania. Bo jak
    dużo, to faktycznie bateria może okazać się czymś lepszym. Nawet taka od
    wiertarki, jak ci się do obudowy zmieści. A i ładowarkę do niej masz
    wtedy ;-)

    Waldek