-
X-Received: by 2002:a81:1d58:: with SMTP id d85mr5826997ywd.286.1551364762294; Thu,
28 Feb 2019 06:39:22 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:1d58:: with SMTP id d85mr5826997ywd.286.1551364762294; Thu,
28 Feb 2019 06:39:22 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!2.eu.feeder.erje.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!fee
der6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.co
m!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no4587434qta.0!news-out.g
oogle.com!o7ni1760qta.1!nntp.google.com!m21no4587428qta.0!postnews.google.com!g
legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Feb 2019 06:39:21 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5c72353e$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <5c712de1$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
<q4sa8o$iqf$1@node1.news.atman.pl>
<5c72353e$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Dobijając opony nie ma różnicy w spalaniu
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Feb 2019 14:39:22 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 33
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651275
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 24 lutego 2019 00:10:08 UTC-6 użytkownik Peter napisał:
> W dniu 2019-02-23 o 21:26, Jacek pisze:
> > W dniu 23.02.2019 o 12:26, Peter pisze:
> >> i odwrotnie jak spuszczę powietrze (dużo) to spalanie sie nie zmienia
> >> (teoretycznie)
> >>
> >> przypuszczam dlaczego ...
> > Dlaczego?
> > Zrób doświadczenie i przejedź się rowerem z mocno napompowanymi oponami,
> > a potem spuść powietrze i porównaj, jak się jedzie. Nie musisz zaraz,
> > możesz na wiosnę.
> > Jacek
> >
> wiem, dlatego napisałem teoretycznie, samochód jest homologowany na
> konkretnych fabrycznych oponach z konkretnym ciśnieniem powiedzmy 2bary
>
> jak zmieniam ciśnienie w oponach to zmienia się średnica koła która
> zaburza wynik przejechanej odległości i niweluje zysk/stratę na oporach
> toczenia, więc jak się tego nie uwzględni to wychodzi że różnicy prawie
> nie ma a jak się uwzględni to różnica w spalaniu jest nawet 10%
Lol. Nie brnij w te teorie.
Bylo juz tyle flejmow na ten temat ze chyba tylko ten o zerwanej nitce byl dluzszy.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
Najnowsze wątki
- 2025-01-06 Jeździ, skręca, hamuje
- 2025-01-06 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-06 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-06 Zielona GĂłra => Konsultant WdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-01-06 Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- 2025-01-06 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-06 Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- 2025-01-06 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-06 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-06 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-06 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-06 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-06 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-06 śnieg