  • 31. Data: 2023-07-22 06:40:26
    Temat: Re: Do zobaczenia
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5268231e-d3fe-4ce5-ab10-d41b46537954@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Tylko dojdą do ciebie po IP, o ile nie zamaskujesz, i usuną ciebie :)

    Przynajmniej spróbuje zamaskować.

    ja nie o siebie się troskam
    a o dobro Rzeczypospolitej tu idzie.

    Prawda o Sejczęto musi wyjść na jaw.

    ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 32. Data: 2023-07-22 11:08:38
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > A tu wątkowanie, do tego można sobie zrobić własny message-id i score'ować
    > po references tak, żeby odpowiedzi na twoje posty zawsze były
    > wyróżnione...

    W mediach społecznościowych możesz obserwować profil czyli
    czytać (prawie)wszystkie wpisy jakie udostępnia.
    Dla zwykłego użytkownika z Thunderbirdem zrobienie tego w usenecie
    będzie sporym wyzwaniem. :)

  • 33. Data: 2023-07-22 11:37:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.07.2023 o 11:08, jn pisze:

    > W mediach społecznościowych możesz obserwować profil czyli
    > czytać (prawie)wszystkie wpisy jakie udostępnia.
    > Dla zwykłego użytkownika z Thunderbirdem zrobienie tego w usenecie
    > będzie sporym wyzwaniem. :)

    Filtry w TB coś jednak potrafią.

    Robert

  • 34. Data: 2023-07-22 13:34:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Ale różne programy różnie sobie z tym radzą.

    No różnie, czyli jak ktoś chce mieć wątkowanie to wybiera odpowiedni
    program a nie, że tylko grupy to rozwiązują.

    > Swoje nie, ale odpowiedzi na swoje już tak. Przynajmniej ja tak robię.
    > Wtedy od razu widzę, co jest kontynuacją dyskusji, w którą wszedłem, a co
    > mogę zostawić sobie na później.

    > Dlatego te listy dyskusyjne, które czytam, przerzucam sobie przez bramkę
    > na serwer news i czytam czytnikiem newsów. Dużo wygodniej.

    To może pocztę też sobie przerzucaj :-)

    > Boty są obiektywne.

    W jakim niby sensie? Ktoś ustawia bota by kasował to kasuje. Nie ustawi
    to nie kasuje. Tak samo można sobie klikać by kasować.

    > 23 lata siedzę w Usenecie i się z tym nie spotkałem.

    Z czym niby?

    > To dosyć poważne
    > oskarżenie wobec adminów, więc warto byłoby je czymś poprzeć.

    Cancele nie wystarczają?

  • 35. Data: 2023-07-22 13:52:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > I część serwerów przyjmie, a część nie przyjmie. Nie ma skutecznej metody
    > usunięcia wiadomości z całego Usenetu.

    Boty działają.

    > Domenę serwera news? No mogą, ale jeszcze się to nie zdarzyło.

    Od niedawna blokują.

    > A jak
    > zablokują jeden, to są inne, jest też Google.

    A propos blokowania :-) Jak to kiedyś łącząc się z serwerem grup
    dyskusyjnych otrzymałem komunikat "Go away K... B...".

  • 36. Data: 2023-07-22 13:54:53
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.07.2023 o 06:35, PiteR pisze:
    > in <news:u9dh2t$2013f$2@news.icm.edu.pl>

    > Kiedy Ci właśnie mówię, że nie wszystkie serwery przyjmują jeden cancel

    Dostaniesz nakaz zablokowania i tyle.

  • 37. Data: 2023-07-22 14:31:41
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jest taka książka... można znaleźć w niej ciekawe informacje na ten temat.
    > Tylko dosyć ciężko się czyta przez narcyzm autora i wplatanie przez niego
    > w treść swoich, zdaje się, radykalnie lewicowych poglądów.
    >
    > https://www.empik.com/zucked-waking-up-to-the-facebo
    ok-catastrophe-mcnamee-roger,p1271064676,ksiazka-p

    > Przetłumaczona też jest, ale czytałem zanim była przetłumaczona, więc nie
    > wiem, jak z jakością tłumaczenia.
    >
    > https://www.empik.com/nabici-w-facebooka-przestroga-
    przed-katastrofa-mcnamee-roger,p1239622975,ksiazka-p

    Aż tak zdesperowany nie jestem by kupować książkę. Wydaje mi się, że
    dzisiejsi użytkownicy grup dyskusyjnych są od nich uzależnieni
    niezależnie od tego, że FB być może uzależnia bardziej.

  • 38. Data: 2023-07-22 19:57:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No różnie, czyli jak ktoś chce mieć wątkowanie to wybiera odpowiedni
    > program a nie, że tylko grupy to rozwiązują.

    Ale ja nie chcę mieć wątkowania w mailach. W ogóle nie rozumiem idei listy
    mailingowej. Maile to listy do mnie a nie posty w dyskusji. Od dyskusji są
    newsy. Listy mailingowe to taka proteza, która powinna być newsami, ale z
    różnych powodów (sprowadzających się do wymyślania kwadratowego koła) nie
    jest.

    > To może pocztę też sobie przerzucaj :-)

    Nie, bo do poczty lepiej nadaje się program pocztowy.

    > W jakim niby sensie? Ktoś ustawia bota by kasował to kasuje. Nie ustawi
    > to nie kasuje. Tak samo można sobie klikać by kasować.

    Ale nikt nie ustawia bota przeciwko konkretnej osobie, tylko przeciwko
    konkretnym kryteriom.

    > Z czym niby?

    Z tym, żeby admin cancelował posty, z którymi się nie zgadza.

    > Cancele nie wystarczają?

    Wystarczą -- podeślij Message-ID albo inny sposób, żeby znaleźć takiego
    przykładowego cancela.

    --
    Wchodzi zajączek do baru, podciąga rękawy i krzyczy:
    - Kto zbił mojego brata?

  • 39. Data: 2023-07-22 19:59:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    jn <j...@m...invalid> wrote:

    > W mediach społecznościowych możesz obserwować profil czyli czytać
    > (prawie)wszystkie wpisy jakie udostępnia.

    Czytasz tylko te posty danej osoby, które algorytm dla ciebie wybierze.
    Nie wyświetlają się wszystkie.

    > Dla zwykłego użytkownika z Thunderbirdem zrobienie tego w usenecie
    > będzie sporym wyzwaniem. :)

    Tak, racja. Tylko jakoś nie widzę takiej potrzeby. Musiałbym mieć jakieś
    niezdrowe zainteresowanie kimś, żeby subskrybować wszystkie jego posty :)
    A mając instancję inn-a da się to w sumie trywialnie zrobić, i swego czasu
    miałem taki automat, który wszystkie posty, w których było moje nazwisko,
    przerzucało mi na specjalną, prywatną grupę (niezależnie od tego, czy
    subskrybowałem tę, na której byłem wspomniany). Ale mi się znudziło :)

    --
    Mistrz w pchnieciu kula do trenera:
    - Dzis musze pokazac klase... na trybunie siedzi moja tesciowa.

  • 40. Data: 2023-07-22 20:01:10
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Boty działają.

    No i bot wyśle cancel, i część serwerów go przyjmie, a część zignoruje.
    Cancelowany post dalej na nich będzie.

    > Od niedawna blokują.

    Kto blokuje?

    > A propos blokowania :-) Jak to kiedyś łącząc się z serwerem grup
    > dyskusyjnych otrzymałem komunikat "Go away K... B...".

    Musiałeś mocno podpaść :) Ale to nadal nie jest cancelowanie postów w
    całym Usenecie, po prostu admin danego serwera (może z powodu skarg?)
    zabrał ci (pewnie po IP) dostęp.

    --
    Skarbie, jestem w pracy. Jedzenie jest na kuchence, musisz tylko podpalić,
    gaz jest już odkręcony. Buziaki.