    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Wed, 26 Jul 2023 00:20:56 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1> <u9dh2t$2013f$2@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1> <u9gg2g$24qs4$3@news.icm.edu.pl>
    <e...@h...invalid>
    <u9jd5n$29gck$4@news.icm.edu.pl>
    <b...@h...invalid>
    <u9k733$2arm3$6@news.icm.edu.pl>
    <9...@h...invalid>
    <u9pk1s$2jq1f$3@news.icm.edu.pl>

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Dyskusja zaczęła się od tego, że ktoś napisał jakie to grupy dyskusyjne
    > są cudowne, że można napisać o broszce czy nie wiem tam czym.

    No bo generalnie można. Oczywiście, że jak się rząd uprze, to zablokuje, i
    oczywiście, że jak się admin uprze, to ocenzuruje, ale do tego jest
    dłuższa droga niż do zablokowania przez nadgorliwego moderatora na
    Facebooku, któremu się standardy społeczności odkleiły od rzeczywistości.

    Inna sprawa, że myślę, że jakbym ja z jakiegoś powodu zaczął mieć zakusy
    na, nazwijmy to, selektywne trzymanie postów na chmurce, to po prostu
    straciłbym zaufanie użytkowników. I nic dziwnego, bo sam nie ufałbym
    takiemu serwerowi. Dla mnie w Usenecie ważne jest to, że sam sobie jako
    użytkownik wybieram, kogo wrzucam do KFa, a serwerowi mogę zaufać, że
    przekaże mi wszystko to, co było publikowane (oprócz spamu, floodów,
    ataków, itd. rzeczy, które nie są elementami dyskusji, a jedynie ją
    utrudniają).

    --
    Spotykają się dwa psy i jeden mówi:
    - Wiesz, szczekałem...