    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Wed, 26 Jul 2023 00:16:25 -0000 (UTC)
    <X...@1...0.0.1> <u9dh2t$2013f$2@news.icm.edu.pl>
    <c...@h...invalid>
    <u9gfup$24qs4$2@news.icm.edu.pl>
    <3...@h...invalid>
    <u9jbpc$29gck$3@news.icm.edu.pl>
    <0...@h...invalid>
    <u9k6kl$2arm3$3@news.icm.edu.pl>
    <8...@h...invalid>
    <u9pjvf$2jq1f$2@news.icm.edu.pl>

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > No właśnie, czyli nie jest przeznaczony do normalnego użytku ani tak
    > używany.

    W zasadzie można sobie go ustawić jako dodatkowy serwer, jeśli ktoś ma
    czytnik, który pozwala korzystać z różnych serwerów...

    Ja przez jakiś czas miałem takie międzymordzie, ale już nie używam. Nie
    potrzebuję.

    > Co by było gdyby zablokowali chmurkę.

    Pewnie rozesłałbym maila (pierwszy mass mailing w historii chmurki) do
    użytkowników, żeby łączyli się po IP.

    > Ale zasady są wspólne (czytasz co piszę?).

    No właśnie nie są. Jeden może nie chcieć K.B. na swoim serwerze, drugi
    może nie mieć nic przeciwko, żeby K.B. pisał przez jego serwer.

    Jeśli chodzi o kasowanie postów konkretnej osoby tylko na swoim serwerze,
    to nie spotkałem się z tym. Najwyżej z wycinaniem konkretnych serwerów
    (czyli postów, które przeszły przez konkretne serwery), ale to było
    bardzo, bardzo dawno. Atman tak miał, chmurka przez pewien czas też
    (wycinała anonymizery), ale to było spokojnie ponad 10 lat temu.

    Wchodził w wiek przedszkolny :)

    --
    Myśliwy poszedł na polowanie i zobaczył zająca. Podszedł na 50 metrów,
    przymierzył, strzelił. Dym się rozwiał, zając dalej siedzi. Podszedł na