    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Wed, 26 Jul 2023 00:56:37 +0200
    <X...@1...0.0.1> <u9dh2t$2013f$2@news.icm.edu.pl>
    <c...@h...invalid>
    <u9gfup$24qs4$2@news.icm.edu.pl>
    <3...@h...invalid>
    <u9jbpc$29gck$3@news.icm.edu.pl>
    <0...@h...invalid>
    <u9k6kl$2arm3$3@news.icm.edu.pl>
    <8...@h...invalid>

    > Przyjmuje, ale nie od czytników, tylko z innych serwerów.

    No właśnie, czyli nie jest przeznaczony do normalnego użytku ani tak
    używany.

    > Nie ma, po prostu jeszcze się to nie zdarzyło.

    Co by było gdyby zablokowali chmurkę.

    > To musisz mówić o bardzo, bardzo dawnych czasach. Nie pamiętam kiedy Onet
    > wprowadził możliwość postowania przez news.onet.pl mając konto pocztowe na
    > Onecie, ale było to bardzo dawno temu.

    No kiedyś tak było, z rozwojem internetu stało się bezprzedmiotowe.

    > Nie są, każdy admin sam ustala, kogo wpuszcza. Są pewne wspólne filtry,
    > jak cleanfeed, ale Ciebie w nich nie widziałem.

    Ale zasady są wspólne (czytasz co piszę?). Nie będę teraz analizował kto
    i pod jakim pretekstem artykuły kasował, ale tak po prostu bywało na
    przestrzeni wielu lat istnienia polskiego usenetu. Było wiele dyskusji
    na temat publikowania, gdzie ludzie nawet nie ogarniali podstawowych
    specyfikacji NNTP a zawzięcie dyskutowali o zasadach. Zwykła buta.

    > Były kasowane artykuły bez deklaracji kodowania? No to nadgorliwość. Ja
    > tego nie pamiętam, a korzystam z Usenetu od połowy 2000 r. Może to było
    > wcześniej.

    A co, według Ciebie "internet raczkował" po 2000?