    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Do zobaczenia
    Date: Wed, 26 Jul 2023 00:32:04 +0200
    <X...@1...0.0.1> <u8ulb5$17fpi$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@h...invalid>
    <u9dgg6$2013f$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@h...invalid>
    <u9ges9$24qs4$1@news.icm.edu.pl>
    <4...@h...invalid>
    <u9ja49$29gck$1@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>
    <u9k5v8$2arm3$2@news.icm.edu.pl>
    <6...@h...invalid>

    > Nie wiem z kim ci ludzie piszą. Wiem, że ja nie mam tego problemu.

    No jak z kim? Z klientami. Większość klientów pewnie cytuje wszystko a
    od czasu do czasu zdarza się ktoś cytujący tylko to, do czego się
    bezpośrednio odnosi i nie umiejąc sobie z takim klientem poradzić
    dołączają instrukcję jak się ma "zachowywać" by "sobie poradzili". Przy
    czym ostatnio programy właśnie pokazują samoczynnie historię, więc jest
    szansa, że se poradzą.

    > Ale ja sobie mogę włączyć w programie pocztowym wątkowanie na stałe. Przez
    > jakiś czas miałem włączone. Tylko nie chcę. Wygodniej mi bez niego.

    Może realizacja tego wątkowania jest niewygodna.

    > Nie wyróżniam maili. Przychodzą, to czytam.

    Czym różni się artykuł do Ciebie od emaila do Ciebie.

    > Przeciętny ma. Mój nie ma.

    Czyli dla Ciebie "po prostu są lepsze narzędzia" a w ogólności mogą
    sobie być takie same. Myślę, że nie ma sensu już tego dłużej męczyć.
    Każdy używa tego, co mu się podoba włączając w to wybór między grupami a
    listami.

    > Mój (tin) nie obsługuje poczty i nigdy tego od niego nie wymagałem.
    > Program pocztowy, którego używam (alpine), obsługuje za to newsy, ale tin
    > robi to lepiej.
    >
    > http://tin.org/
    >
    > https://alpineapp.email/

    > Da się, tylko jest opór materii.

    Na swoim serwerze się da.

    > Po to, żeby nie mieszać maili i dyskusji. Po to, żeby każde móc sobie
    > obsłużyć w takim programie, w jakim się chce i w jakim jest to
    > najwygodniejsze.

    Dwie skrzynki emailowe nie mogą być? Raczej wymyślanie. Ktoś może chcieć
    by mu to w skrzynce leżało a nie gdzieś na serwerze.

    > Spamer to nie osoba :)

    To wszystko samo się pisze.

    > No nie. Jeśli ktoś nie rozsyła spamu, to nie jest to spam. Spam ma dosyć
    > jasną definicję.

    Tak tłumaczą a czy kasują tylko spam to ja nie wiem.