  • Data: 2012-06-01 00:36:21
    Temat: Re: Do wirtualek (prośba o zestaw)
    Od: ec404 <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukałem też takiego zestawu i jednak u mnie wirtualki będą często
    > odpalane, ale nie na tyle często, aby budować pod nie platformę.
    > Do wirtualek potrzebny Ci procesor i7 2600 (bez K - ten jest
    > wykastrowany z kilku instrukcji do obsługi wirtualek), płyta z chipsetem
    > C216 np Asus P8C WS
    > http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P
    8C_WS/
    > BTW, po co Ci 8GB RAM, jak XP 32bit nawet 4 GB nie użyje?

    Patrz pan....popełniłbym błąd biorąc model 2600k, który faktycznie nie ma:
    - Intel(R) vPro Technology
    - Intel(R) Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d)
    - Intel(R) Trusted Execution Technology

    Jeżeli już stawiasz/postawiłeś taki zestaw, to może podzielisz się
    innymi informacjami, np.
    - czy wybrałeś hosta 64-bitowego i jakiego (XP, Seven, Xen, Esx)
    - zagrasz w coś pod tymi 64-bitami czy z problemami ? :)
    - co masz jako storage ?
    - chipset C216 wybrałeś celowo czy ot tak ? Ja myślałem o Z77

    -ec