eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie olejuRe: Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!op
    al.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>
    Subject: Re: Do tych co lubią grzebać :) VW ciśnienie oleju
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5082f866$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 20 Oct 2012 23:51:13 +0200
    Message-ID: <1fdtvjcs9wy4p.1g8pfcpfk5yva$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.67.239
    X-Trace: 1350769875 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1208 83.11.67.239:7981
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469365
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 21:15:58 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Witam,
    >
    > od pewnego czasu borykam się z problemem, przez problem ze ssaniem
    > (gaźnik pierburg 2e2) auto jeździło cały czas na ssaniu na benzynie,
    > dopiero kiedy pojawił się problem z kontrolką ciśnienia oleju
    > zareagowałem i ssanie wreszcie się rozłącza. Niestety wciąż mam problem
    > z zapalaniem się kontrolki oleju i brzęczyka przy oleju rozgrzanym do
    > temperatury około 100 stopni, po przekroczeniu 2000RPM czasami załącza
    > się brzęczyk z kontrolką na chwilę, a czasami jak się włączy to już
    > jęczy non stop do zgaszenia i uruchomienia silnika.
    >
    > Teraz po pierwsze, rozumiem, że najpierw wymienić olej i filtr oleju?
    >
    > Następnie przy okazji sprawdzić luz między zębowy w pompie oleju, czy
    > przed wymianą zmierzyć ciśnienie oleju?

    Nim w ogóle cokolwiek zrobisz to sprawdź to ciśnienie analogowym
    manometrem. Bo może padł sobie czujnik, albo jego elektryka.

    Za spadek ciśnienia oleju zazwyczaj odpowiedzialny jest jakiś defekt
    mechaniczny odbiorników tego ciśnienia (panewka, natrysk oleju czy coś) i
    pompa robi co może ale cały olej ucieka jakąś dziurą.
    Ewentualnie złamany/zatkany smok.

    Wymieniać oleju przed naprawą nie ma sensu - skontroluj tylko czy to co
    jest na bagnecie to jeszcze olej (bo może już sama benzyna).
    Potem szukaj awarii, a że pewnie będzie wymagało to rozebrania silnika, to
    nowy olej dopiero po naprawieniu silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: