  • Data: 2011-06-13 21:57:56
    Temat: Re: Do posiadaczy k-5
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-13 23:35, Yogi(n) wrote:
    > Fanatykiem religijnym żadnego systemu nie jestem, ale tą funkcją owszem,
    > sony mi zaimponowało ;-)

    Z fajnych jest jeszcze np. HDR tworzony na podobnej zasadzie, też pozwala
    bardzo szybko stworzyć coś, co normalnie się składało na komputerze dobrą
    chwilę, dla amatorów to pewnie szybka i fajna opcja, natomiast jak dla
    mnie to widać, że w końcu ktoś szybkostrzelność wykorzystał do czegoś
    sensownego.

    > No tak, nobody's perfect ;-(

    Ciekawostką w drugą stronę za to jest bracketing z jednej ekspozycji (do
    HDR itd). Nie byłoby nic w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że aparat
    zapisuje do tego celu trzy identyczne rawy, jedynie z zmienioną
    ekspozycją. Widzisz - taka odmiana - tam nie dają nic poza JPG, a tutaj
    dają aż trzy identyczne informacyjnie pliki :)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564