  • Data: 2011-06-14 16:58:33
    Temat: Re: Do posiadaczy k-5
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/06/2011 15:36, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@s...net> napisał w wiadomości
    com...

    > A w k-x wywoływarka ma jeszcze parę filtrów (ramki, kolaże i tego typu
    > bzdety), których użyteczność w skali od 1-10 oceniam na 2 (poza

    filtry potrzebne jak piąte koło do wozu, ale to pewnie jakaś japońska
    moda podobnie jak kolorowe body. Natomiast możliwość wywołania JPEGa w
    terenia już mi się przydała - w czasie wakacji zauważyłem na plaży w
    Sopocie fokę, i mogłem posłać jej zdjęcie do stacji badawczej. Jako JPEG
    a nie RAW, z tym drugim pewnie mieliby mały kłopot.

    B.